דיגיטל וטק

תעשייה אווירית תמוטט את ההייטק? אלו תוצאות קמפיין הגיוס

החברה הממשלתית ממשיכה להילחם בתעשיית ההייטק ופרסמה את תוצאות הביניים של קמפיין הגיוס שלה, ששם דגש על תרומת החברה לביטחון האישי והמדיני בהשוואה לתעשיית ההייטק: חשיפות שוות ערך למיליוני שקלים. 
מערכת ice |  1
הקמפיין של תעשייה אווירית (צילום יחצ)
בתעשייה אווירית ממשיכים להילחם בהיי-טק, זאת על רקע המשבר שחווה הענף. כעת, החברה מפרסמת כי קמפיין הגיוס שלה "עולה שלב", ושם מעתה דגש על התוצרים הטכנולוגים של החברה המבדלים אותה למול שאר תעשיית ההייטק בדגש על תרומתם לביטחון האישי והמדיני, הבסיסי והיומיומי.
הקמפיין חושף את הטכנולוגיות המתקדמות פרי פיתוחם של  מהנדסי ומהנדסות  התעשייה האווירית. פיתוחים אלו כוללים את לווין התצפית "אופק" 16, שפיתוחו זיכה השבוע את התעשייה האווירית ומשרד הביטחון בפרס ביטחון ישראל.  בקמפיין נעשה שימוש בתמונה מסוריה שצילם הלוויין בה ניתן לראות את אתר המורשת העולמית 'תדמור' שבסוריה ואת התיאטרון הרומי המפורסם.
כמו כן, מופיעים בקמפיין מערכות המכ"ם המתקדמות של כיפת ברזל וברק המאפשרות זיהוי בזמן אמת של כלל האיומים על מדינת ישראל,  טיל "חץ" 3 שמגן על מדינת ישראל מפני טילים בליסטיים ומל"ט "ההרון" המשיג מידע מודיעיני יקר ערך ברחבי העולם. 
קמפיין הגיוס, שהושק בחודש שעבר, מדגיש את נושא המשמעות בעבודה ובהייטק בפרט. במרכז הקמפיין עמד המסר כי לא כל היי-טק הוא בהכרחhigh technology  (טכנולוגיה עילית) בהקשרי התועלת שהוא מייצר. 
בתעשייה אווירית מוסרים כי הקמפיין זכה לחשיפה נרחבת ולהד ציבורי ועלה לסדר היום התקשורתי, בזכות ההזדהות עם מסריו. תוצאות הקמפיין היו חד-משמעיות: עליה של מאות אחוזים בחיפוש אחר החברה ותנועה חסרת תקדים באתר הגיוס של החברה. על פי הודעת החברה, סיקור שלב א' של הקמפיין הניב עד כה עשרות אייטמים תקשורתיים וחשיפה שוות ערך למיליוני שקלים. גם ברשתות החברתיות ניכרה בולטות לקמפיין, עם יותר מ- 600 אזכורים וחשיפה פוטנציאלית למיליוני גולשים (על פי נתוני חברת יפעת). 
הצורך במהלך הגיוס נבע מהביקוש הגובר בכלל חטיבות החברה ובתעשיות עתירות ידע בכלל, למהנדסים ובוגרי מדעי המחשב. קדמו לקמפיין מחקרי עומק שערכה החברה בהם נמצאו כי רבים מעובדי תעשיית ההייטק חשים חוסר עניין ותסכול מתוצרי עבודתם אשר נתפסים כמשעממים, ולא משמעותיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עובדים עליכם. הסיבה האמיתית כי העובדים בורחים (ל"ת)
    משה 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור