דיגיטל וטק

האנשים הדיגיטליים הגיעו: זה העוזר הווירטואלי שישפר את חייכם

במסגרת כנס SIGGRAPH, ענקית הטכנולוגיה אנבידיה מכריזה על פלטפורמת Omniverse ACE ליצירת עוזרים וירטואליים ו"בני-אדם דיגיטליים". עוד הוכרז בכנס שת"פ אסטרטגי עם Pixar, Adobe, Autodesk, Siemens וחברות נוספות לפיתוח וקידום USD כבסיס ל-Metaverse ולדור הבא של האינטרנט; ומקצה שדרוגים לפלטפורמת NVIDIA Omniverse
מערכת ice | 
אנבידיה SIGGRAPH איש וירטואלי (צילום באדיבות אנבידיה)
תמיד חלמתם על אווטאר שיעבוד בשבילכם? במסגרת כנס SIGGRAPH, הכריזה ענקית הטכנולוגיה אנבידיה על שלל טכנולוגיות ומוצרים חדשים כמו גם שיתופי פעולה אסטרטגיים שיאפשרו להאיץ את גל הבינה המלאכותית הבא ויהוו בסיס למטאברס פתוח ואינטרנט ב-3D. החידושים יסייעו לחברות, מפתחים ומעצבים, לפתח ולחבר בין עולמות Metaverse וירטואליים, וכן יאפשרו יצירה של עוזרים וירטואליים ובני-אדם דיגיטליים (אווטארים) מונעי בינה מלאכותית
אנבידיה חשפה בכנס SIGGRAPH את NVIDIA Omniverse Avatar Cloud Engine (ACE), חבילה של מודלים ושירותים מבוססי ענן המונעים באמצעות AI, אשר יסייעו לפתח בהתאמה אישית ולהטמיע עוזרים וירטואליים ובני-אדם דיגיטליים (Digital Humans). באמצעות הבאת יכולות פיתוח אווטארים מונעי AI לענן, יוכלו ארגונים בכל גודל לגשת באופן מידי לכוח המחשוב האדיר הדרוש לפיתוח והטמעה של עוזרים ווירטואליים ואווטארים המסוגלים להבין שפות מרובות, מגיבים להנחיות דיבור, מקיימים אינטראקציה עם הסביבה ומספקים המלצות חכמות. 
Omniverse ACE יספק את כל כלים הנדרשים ליצירת חוויה ריאליסטית ואינטראקטיבית, כולל מנוע NVIDIA  Riva לפיתוח יישומי בינה מלאכותית מבוססי דיבור, NVIDIA Metropolis לראייה ממוחשבת וניתוח וידאו, NVIDIA Merlin לפיתוח מערכות המלצה, NVIDIA NeMo Megatron ליצירת מודלים עצומים להבנת שפה טבעית, וכמובן NVIDIA Omniverse, ליצירת אנימציה מבוססת בינה מלאכותית. טכנולוגיות ה-AI הללו יאפשרו לעוזרים הווירטואליים שיפותחו באמצעות Omniverse ACE לעלות על השביל בדרך למעבר מבחן Turing. 
רב לברדריאן (Rev Lebaredian), סמנכ"ל Omniverse וטכנולוגיות סימולציה באנבידיה: "פלטפורמת NVIDIA Omniverse ACE משלבת מגוון טכנולוגיות AI מתוחכמות, המאפשרות למפתחים לייצר ולפתח עוזרים ווירטואליים הנמצאים בדרך לעבור את מבחן Turing".
 
עוד הכריזה אנבידיה היום על יוזמה משותפת עם Pixar, Adobe, Autodesk, Siemense ושותפים נוספים, לקידום ופיתוח USD (ר"ת Universal Scene Description) כשפת הקוד הפתוח לעולמות תלת-ממדיים, ולהפוך אותה ליסוד של המטאברס והאינטרנט ב-3D. 
באמצעות העבודה המשותפת עם ממציאת ה-USD, חברת Pixar, ועם יתר השותפות ביוזמה, אנבידיה תקדם מפת דרכים רב-שנתית להרחבת יכולות USD מעבר לאפקטים חזותיים, באופן שיאפשר תמיכה טובה יותר ביישומי מטאברס תעשיתיים בתחומי ארכיטקטורה, הנדסה, ייצור, מחשוב מדעי ומואץ, תאומים דיגיטלים תעשיתיים ורובוטיקה. 
בהכרזה המרכזית של אנבידיה ב-SIGGRAPH, חשפה החברה את העדכונים הצפויים לפיתוח USD, ובהם: תמיכה בתווים בינלאומיים באופן שיאפשר לכל מדינות העולם לקחת חלק ב-USD, תמיכה ביצירת תאומים דיגיטליים בקנה מידה של ערים, הזרמה בזמן אמת של נתוני IoT לטובת פיתוח תאומים דיגיטליים המסונכרנים לעולם האמיתי, ועוד.  
NVIDIA Omniverse היא פלטפורמה לבנייה ולחיבור של עולמות מטאברס (עולמות וירטואליים), המבוססת על USD (ר"ת: Universal Scene Description). היום (9.8), במסגרת כנס SIGGRAPH, הכריזה אנבידיה על מגוון כלים, אפליקציות, פלאגינים ו-Frameworks לשיפור הפלטפורמה. בין השדרוגים באומניברס ניתן למצוא:
רב לברדיאן, סמנכ"ל Omniverse וטכנולוגיות סימולציה באנבידיה: "המטאברס מהווה הזדמנות שוק בגובה טריליוני-דולרים שארגונים וחברות לא יכולים להתעלם מהן, אך רבים מתקשים למצוא דרך ברורה לעיסוק בו. NVIDIA Omniverse מצמצמת את הפער בין העולם הפיזי והווירטואלי. הכלים, הטכנולוגיות ושיתופי הפעולה החדשים הללו מאפשרים לזנק לכיוון אינטרנט בתלת-ממד כבר היום". 
באמצעות אומניברס יכולים מפתחים, מעצבים ומהנדסים, ליצור עולמות ווירטואליים ותלת-ממדיים בקלות, ולהתחבר בצורה חלקה יותר ליישומי ה-3D המובילים כיום בשוק. הפלטפורמה כבר נמצאת בשימוש על ידי למעלה מ-700 חברות מובילות בעולם כדי לשפר את תהליכי עיצוב מוצר וארכיטקטורה, לפשט את תהליכי העבודה בעת השימוש באפקטים חזותיים וכן כדי לבנות תאומים דיגיטליים של מפעלים, ערים ופלנטות. 
מאז הקמתה בשנת 1993, אנבידיה (NASDAQ: NVDA) הייתה חלוצה בתחום המחשוב המואץ. המצאת המעבד הגרפי (GPU) על ידי החברה ב-1999 הציתה את הצמיחה של שוק הגיימינג העולמי, הגדירה מחדש את הגרפיקה הממוחשבת והזניקה את עידן הבינה המלאכותית המודרני. אנבידיה היא כיום חברת פלטפורמות מחשוב עם פתרונות בקנה מידה של מרכזי נתונים, המעצבים מחדש את התעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה