דיגיטל וטק

חברת הסייבר הישראלית נחשפת עם גיוס של מיליוני דולרים

חברת Mesh Security פיתחה פלטפורמה המאפשרת ליישם ארכיטקטורת Zero Trust ברחבי הענן הארגוני בתוך דקות
מערכת ice | 
חברת הסייבר מאש סקיוריטי (צילום Mesh Security)
חברת הסייבר Mesh Security נחשפת עם הכרזה על סבב סיד של 4.5 מיליון דולר מקרן Booster Ventures. בנוסף להשקעה, החברה משיקה פתרון שעוזר לארגונים ליישם ארכיטקטורת Zero Trust. להגנה על הנכסים הדיגיטליים באופן פשוט, מהיר ומקיף ברחבי אפליקציות ותשתיות ענן ארגוניות, ללא צורך בהטמעה יקרה או שימוש בסוכנים.
החברה הוקמה על רקע מדיניות ממשלת ארה״ב וארגונים רבים ברחבי העולם לאימוץ ארכיטקטורה מודרנית בשם (Zero Trust Architecture (ZTA שמהווה גישה חדשה לחלוטין למערך הסייבר הארגוני, ממוקדת-זהויות, ומבוססת על העקרון של ״Trust no one, always verify״. שלושת העקרונות הפשוטים של הגישה הם: אימות כל אינטרקציה דיגיטלית, הגבלת גישה למינימום ההרשאות האפשריות והנחה שכל מערכת שאיתה באים במגע כבר פרוצה. הסיבה העיקרית למעבר לגישה זו היא שהמציאות החדשה של עבודה-מכל-מקום, תשתיות ענן ויישומי SaaS הרחיבו דרמטית את משטח התקיפה הארגוני ואת רמת הסיכון מה שהוביל לעלייה חדה במספר ובתחכום פירצות הסייבר. מחקר של מיקרוסופט מגלה כי 96% מהארגונים מצהירים שהטמעת מודל ״Zero Trust״ היא קריטית להצלחת הארגון שלהם. יחד עם זאת, לאחרונה גרטנר פירסמה נתון, שרוב החברות שינסו להטמיע ארכיטקטורה זו תכשלנה במשימה.
 
מאש סקיוריטי מציעה פתרון ZTPM - Zero Trust Posture Management, הראשון בתעשייה בתחום הטמעת ארכיטקטורת Zero Trust - המספק נראות מלאה ואוטומציה. הפתרון מנתח סיכונים של צירופים קטלניים (Toxic Combinations) בסביבה היפר-הטרוגנית, מזהה ומונע אנומליות בזמן אמת, ומבטיח עמידה בסטנדרטים של רגולציות בינלאומיות (NIST, SOC2 ועוד). המערכת של מאש מתחברת בתוך דקות ובאופן שקוף לחלוטין, ללא צורך בהתקנת סוכנים (agents) ועל גבי המערכות הקיימות של הארגון - ומגיעה לכיסוי מלא. הפלטפורמה מיד ממפה ומתעדפת נכסים רגישים וסיכונים קריטיים ומעניקה לצוותי האבטחה את היכולת לבנות תהליכים אוטומטיים ובכך להפיק יותר מהמערכות הקיימות ולהוריד סיבוכיות ועלויות. הפתרון הייחודי של מאש מאפשר לארגונים להטמיע את ארכיטקטורת Zero Trust תוך הנחלת תרבות ארגונית, ורותם את כח העבודה לקחת חלק פעיל במערך הסייבר הארגוני, כל זאת תוך שיפור חוויית המשתמש והעלאת פרודוקטיביות העובדים.
מאש סקיוריטי הוקמה בתחילת 2022 על ידי נתנאל אזולאי (מנכ"ל) ועומרי הרינג (סמנכ״ל טכנולוגיות), להם ניסיון רב בעולם הסייבר והענן. נתנאל ועומרי, שהכירו לפני מעל לעשור במסגרת התואר במדעי המחשב בבינתחומי הרצליה, זיהו את הדחיפות למציאת פתרון כולל מקצה לקצה לאתגרי המורכבות בענן בארגון החדש לאחר המגפה העולמית, והחליטו לבנות פתרון חדשני בתחום. החברה מונה כיום כעשרה עובדים, ומשרדיה שוכנים בתל אביב. הפלטפורמה של החברה מוטמעת בימים אלו אצל מספר לקוחות בישראל ובארה״ב. במהלך השנה הקרובה עתידה החברה למנף את ההון שגויס כדי להאיץ את הרחבת הצוות שלה, להמשיך בפיתוח המוצר והטמעתו בשוק בארה״ב ובאירופה.
נתנאל, בוגר יחידת התוכנה ״אופק״ של חיל האויר ואלביט מערכות, מגיע מרקע נרחב בתחום הסייבר ההתקפי, בו עבד בחברות שונות במגוון תפקידים טכנולוגיים ועסקיים המקדמות טכנולוגיות מפוקחות המסייעת לממשלות וגופי ביון במאבק בטרור ובפשע המאורגן, במהלך התקופה האחרונה, בה ארגונים בענן עומדים תחת איומים אדירים בלתי פוסקים, הוא חבר לעומרי, שמגיע מתחום הסייבר ההגנתי בתפקידי חוקר אבטחת מידע בכיר, עקב אחרי תוקפים וטכניקות שונות וסיכל נסיונית תקיפה ברחבי האינטרנט ובמהלך השנים הוביל צוותי מחקר ב AVG, Trustwave, Akamai ועוד. יחד הם מביאים הבנה ייחודית ומקיפה של ספקטרום האיומים הרחב של ארגונים בעידן הנוכחי בענן.
 
נתנאל אזולאי, מנכ"ל מאש סקיוריטי: "הקמנו את מאש לאחר שנחשפנו לאתגרים הענקיים בקרב אנשי האבטחה לאמץ פרדיגמה חדשה ולהטמיע אותה ברחבי הארגון. חשוב להדגיש כי אי אפשר פשוט לרכוש או ׳להתקין׳ Zero Trust. זו אסטרטגיה, גישה חדשה לסייברסקיורטי. הרעש השיווקי הרב שקיים סביב נושא זה מייצר בלבול רב בקרב מנהלי אבטחה ומנהלי IT. הארגון של העידן החדש מורכב מעשרות מערכות ומאמץ פתרונות נקודתיים רבים המבטיחים מימוש Zero Trust באופן ״פלאג-אנד-פליי״. באופן אירוני, המציאות הזו חוטאת לעקרונות הבסיסיים שביותר של Zero Trust ומייצרת מורכבות עצומה יותר ונקודות עיוורון במערכת, שמכשילים ארגונים במעבר לארכיטקטורה המודרנית. חשוב להבין שמשמעות כשלון באימוץ המודל הזה היא לא רק הפסד כספי של מיליוני דולרים ומשאבים אדירים שיושקעו ע״י ארגונים, אלא חמור מכך, מערך סייבר ואבטחת מידע חלש ומתפשר יותר, שעלול להסתיים במתקפות כופר, דליפת מידע רגיש או שיבוש המשכיות העסק."
עומרי הרינג, סמנכ״ל הטכנולוגיות של החברה: ״Zero Trust מבוסס על מרכיבים טכנולוגיים דינאמיים רבים. בתיאוריה זה יכול להישמע פשוט, אבל ברמה הפרקטית, כשזה מגיע לפרטים הקטנים ולהקפדה שעקרון העבודה נשמר באופן מקיף, לאורך זמן, ובצורה אפקטיבית, זה כמעט בלתי אפשרי. התהליכים הארגוניים מורכבים ומבוססים על אימות, ווידוא, זהויות, אפליקציות, רשתות, סשנים, וכו׳. בפגישות עם ארגונים, אנחנו שומעים על האתגרים העצומים בימים אלו. אפילו המעט שטוען ש״המידע והאפליקציות שלהם מוגנים״, כבר בפגישה הראשונה מתבדה. מאש הוקמה כדי לתת מענה כולל לאתגרי הסייבר חוצי-הארגון והסביבות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה