דיגיטל וטק

מהפכה באבטחת הרשת: זה הפטנט החדש שהוכרז

ההמצאה מספקת מימוש ללא בקרים, והיא ניתנת להרחבה כדי להפיץ ביעילות תעבורת רשת למאגר משאבי שרת אחד או יותר. על ידי הצבת בינת הקישוריות בנקודת הקצה, האפליקציה יכולה לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור חיבור רשת רציף ללא מגבלות הביצועים או האבטחה של איזוני עומסים מסורתיים
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
IP Technology Labs, היצרנית האמריקאית של קישוריות IT/OT מאובטחת בנקודות קצה ופתרונות גישה מרחוק אמינים, הודיעה כי משרד הפטנטים והסימנים המסחריים של ארצות הברית פרסם את הפטנט האמריקאי מס' 11,477,276 המכסה היבט של אמינות ברשת ללא שימוש בבקר או איזון עומסים. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת פריסה של רשתות ניתנות להרחבה עם יתירות ללא העלות, המורכבות או המגבלות של רשתות עם יתירות מסורתיות.
"קישוריות אמינה וגמישה היא דבר הכרחי ברשת וגם קשורה לאבטחת סייבר", אמר סקוט וויטל, נשיא IP Technology Labs. "מכשירים והתקנים מצפים להתחבר למשאבים בכל זמן, בכל מקום ובכל תשתית. בהצבת הבינה בנקודת הקצה, המקום אליו היא שייכת, IpTL יכול להפיץ תעבורת רשת לכל משאב מבלי להשתמש באיזון עומסים או בקרים. כעת, תשתית קריטית יכולה לתקשר באופן מאובטח לתשתית ניתנת להרחבה מבוזרת תוך הקטנת עלויות, הגדלת ביצועים והבטחת האבטחה מקצה לקצה".
מאזני עומסים מסורתיים פועלים לפני משאבי הרשת ובכך מהווים נקודת תורפה לביצועים ולאבטחה. בנוסף, האלגוריתמים המשמשים להפצת תעבורה מוגבלים ומתמקדים רק בשרת. שלא כמו פתרונות ניתנים להתאמה ואיגום אחרים שקיימים כיום, ההמצאה מציבה את הבינה בנקודת הקצה ומאפשרת לאפליקציה או למכשיר המרוחקים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לאילו משאבים להתחבר.
 
הפטנט מכסה טכניקות לחיבורי רשת אוטומטיים בשיטת חוסר מצב שניתנים להרחבה ללא שימוש בבקר. על ידי הפצת מידע על משאבי רשת, כולל מטא נתונים לגבי בחירת משאבים כגון זמן פעולה, עומס והעדפות אבטחה, כל התקן או יישום מרוחק יכולים לבחור את המשאב הטוב ביותר להתחבר אליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה