דיגיטל וטק

גאווה ישראלית: טויוטה בחרה לרכוש מדפסת של חברה ישראלית לייצור אב טיפוס

ארז צימרמן מנכ"ל מאסיבית: "הבחירה של טויוטה לרכוש מדפסת של החברה היא אבן דרך חשובה עבור החברה"
מערכת ice |  3
מאסיבית 10000 (צילום יחצ)
חברת מאסיבית המתמחה במדפסות תלת מימד בפורמט גדול, מודיעה כי, יצרנית הרכב TOYOTA הזמינה מהחברה מדפסת מסדרת מאסיבית 5000. זאת בהמשך לרכישת מדפסת מסדרת מאסיבית 10000 על ידי חברת NovationTech האיטלקית, שמייצרת חלקים לרכבי יוקרה כדוגמת למבורגיני, פרארי ו-BMW.
כיום, התהליך של עיצוב וייצור רכב חדש ובניית אב הטיפוס הוא ארוך ומיושן שכולל שרטוטים ראשוניים ביד והעברתם לעיצוב במחשב. לאחר מכן בונים מודל בגודל אמיתי העשוי מחימר מודל, זה "מפוסל" בעזרת מכונה מכונת עיבוד שבבי. רק לאחר סיום התהליך הארוך הזה, ניתן להתחיל לראות ולחוש את הדגם המעוצב.
 
עד היום לא נמצאה לתהליך זה חלופה ראויה. גם הדפסת תלת מימד לא הייתה אטרקטיבית עד כה לאור מגבלות של מהירות ההדפסה והגודל הקטן של הדגם המודפס. מאסיבית רשמה פטנטים ייחודיים ובלעדיים שנותנים מענה ופתרון, הן בתחום הגודל והן בתחום מהירות ההדפסה. לשם ההמחשה: ייצור אב טיפוס של מכונית בחימר או בטכנולוגיה הקיימת היום אורכת מספר חודשים. מאסיבית מאפשרת הדפסת מכונית שלמה בכשבועיים בלבד. מה שמייעל את התהליכים חוסך זמן, בזבוז חומר וכמובן חוסך משאבים מרובים. יתר על כן מאפשר למתכננים לעשות שינוי עיצוב מיידים ולהביא לשוק מכוניות בעיצובים חדשניים בקבועי זמן קצרים יותר.
TOYOTA נחשפה למדפסת בכנס משתמשי תלת מימד בשם Additive Manufacturing User Group בארצות הברית ולאחר שבחנה מקרוב את היכולות של מאסיבית 5000 ובחרה בה. ארז צימרמן מנכ"ל מאסיבית: "הבחירה של טויוטה לרכוש מדפסת של החברה היא אבן דרך חשובה עבור החברה. השימוש במאסיבית 5000 של החברה יאפשר לטויוטה לייעל ולקצר את תהליכי הייצור, ולחסוך בזמן ובמשאבים יקרים. אנו מודים ל טויוטה על הבחירה בנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האם ספקו הצגה בתערוכה בפרנקפורט
    אייל 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא ספק היתה גאווה ישראלית לראות את הביתן המטורף של החברה הישראלית מסיבית התערוכה בגרמניה בפרנקפורט, היה להם ביתן ענק אייל ספיידר תלת מימד https://www.spider3d.co.il
    סגור
  • 2.
    וואוו, כל הכבוד לכם שיהיה בצלחה. (ל"ת)
    אחד מהעם1 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חזק ואמץ
    אשר 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככל שבוחנים על פני דורות אחורנית העם היהודי תמיד יצר מיוחדות ביחס למדינות העולם וזאת שיש המון מוחות שמפוזרים בעולם..
    סגור