דיגיטל וטק
תקלה לא צפויה באפליקציית waze: כך הנהגים הופתעו בדרך
כביש 60 (עוקף אל ערוב), שהחל בקדנציה הראשונה של מירי רגב במשרד התחבורה בהשקעה של 300 מיליון שקל, נפתח אתמול - אך אפליקציית waze טרם התעדכנה, הזהירה את הנהגים מהכביש, שדווקא מונע כניסה לכפרים הפלסטיניים, ושלחה אותם לעיקוף משמעותי
שבועיים אחרי ששרת התחבורה מירי רגב הודיעה כי תפעל לשדרוג כביש 60 (עוקף אל ערוב), שהחל בקדנציה הראשונה שלה במשרד התחבורה בהשקעה של 300 מיליון שקל ונפתח אתמול (רביעי) לתנועה, עושה רושם שב-waze, אפליקציית הדרך הישראלית, עדיין מתקשים לעדכן את מצבו החדש של הכביש שנפתח לתנועה במקטע העוקף החדש באורך 7.5 ק"מ.
ב-waze עדיין לא עדכנו את הכביש החדש, כאשר באפליקציה ממשיכים להזהיר מהסכנה שבנסיעה דרך הכפרים הפלסטיניים אל ערוב ובית אומר ומאלצים את הנהגים לבצע עיקוף משמעותי, כאשר באפליקציה עדיין מנסים למצוא פתרון להתמודד עם המצב החדש בצורה המיטבית ולהימנע מלהורות לנהגים לרדת מהכביש במהרה בשל הסכנות בדרך.
כביש "לב יהודה - לוינגר" נסלל במטרה להרחיק את התנועה מאזורי המגורים בכפרים בית אומר ואל ערוב, להרחיב את הכביש ולשפר את זרימת התנועה והבטיחות, ולשדרג את רמת הביטחון של משתמשי הכביש.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב, הצהירה כזכור לפני כשבועיים: "אני שמחה לסגור היום מעגל, עם פרויקט רחב היקף שיצא לדרך במהלך כהונתי הקודמת במשרד התחבורה, ואשר עם חזרתי למשרד זכיתי לראות בהשלמתו המוצלחת. ביטחונם של תושבי יהודה ושומרון חשוב לי כמו ביטחונו של כל אזרח בישראל, וכך גם מחויבותנו להבטיח להם חיבור תחבורתי נוח ובטוח לירושלים ובין יישובי האזור. יש לנו תכניות פיתוח נרחבות לכבישי יו"ש, והשגתי את התקציבים הנדרשים להם."
השרה רגב הוסיפה: "הכביש נקרא על שמם של הרב משה והרבנית מרים לוינגר זכרם לברכה, מחדשי הישוב היהודי בחברון. אין ראויים מהם להנצחה, ובמיוחד כאן בכביש המחבר את חברון וקריית ארבע לגוש עציון ולירושלים".
השרה רגב הוסיפה: "הכביש נקרא על שמם של הרב משה והרבנית מרים לוינגר זכרם לברכה, מחדשי הישוב היהודי בחברון. אין ראויים מהם להנצחה, ובמיוחד כאן בכביש המחבר את חברון וקריית ארבע לגוש עציון ולירושלים".
הכביש, שנפתח כאמור אתמול לתנועה לאחר כשנתיים של עבודה מאומצת ובהשקעה של 300 מיליון ש"ח, הוא באורך כ-7.5 ק"מ, בחלקו דו מסלולי לשני הכיוונים. העבודות כללו הקמת שלושה מעברים חקלאיים תת-קרקעיים וגשר באורך 25 מ', מעבירי מים, פיתוח ושיקום נופי נרחב, ותאורה לאורך כל התוואי. בכביש שולבו מרכיבי ביטחון הכרחיים ובהם תחנות הסעה ממוגנות, פילבוקס, וגדר ביטחונית.
עוד ב-
לאחרונה נפתח צומת הגוש לתנועה, לאחר שהושלם שדרוגו ממעגל תנועה פקוק לצומת מרומזר, מרווח ובטוח, הכולל ניהול רמזורים ממוחשב בסיוע חיישני דרך. השינוי הורגש מיד עם פתיחת הצומת, והתנועה זורמת בו ללא עיכובים ובבטחה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



