דיגיטל וטק

ברבי וקן יוצאים לדייט: מה יעשו באפליקציית ההיכרויות באמבל?

אפליקציית ההיכרויות מכריזה על שיתוף פעולה עם Warner Bros. Pictures בסרט החדש של ברבי: יושק עולם תוכן עם דמויות הסרט, שישוחחו ויעזרו בטיפים ומחמאות להעלות את המוטיבציה של המשתמשים להיכרויות
מערכת ice | 
באמבל בשיתוף פעולה עם ברבי (צילום יחצ באמבל)
אפליקציית ההיכרויות "באמבל" בה האישה עושה את הצעד הראשון, הכריזה על שיתוף פעולה עם הסרט החדש של ברבי - במטרה להעניק השראה ועידוד מדמויות ברבי וקן לקהילת המשתמשים.
במסגרת שיתוף הפעולה, Bumble יצרה עולם תוכן בתוך האפליקציה, באמצעותו המשתמשים יקבלו הודעות מוטיבציה בזמן שהם מנווטים בחיי ההיכרויות שלהם. המסרים יגיעו מדמויות כוכבי הסרט המדובר – ברבי וקן המקוריים, שיופיעו באפליקציה.
 
אחד הפיצ'רים הידועים באפליקציה הוא "מחמאות", המעניק את האפשרות לשלוח הודעה טרם התקבל ה"מאצ'", התאמה שעוזרת למשתמשים ב-Bumble להיות יותר מכוונים להתחיל שיחות בצורה חביבה וחיובית.
וויטני וולף הרד, מייסדת ומנכ"לית Bumble: "אין להכחיש את כוחו של טוב לב ביצירת קשרים ומערכות יחסים משמעותיות. מחמאות היא רק אחת מהדרכים הרבות שבהן אנו מעצימות את הקהילה שלנו להוביל דוגמה אישית ולעשות מהלכים ראשונים משמעותיים יותר. ראינו שגישה זו מובילה לסבירות גבוהה יותר של התאמה ושיחות איכותיות של הקהילה, ונמשיך לעודד לאדיבות בעשייה שלנו".
לפי הסקר האחרון שערכה Bumble, 73% מהמשיבים/ות העידו על עצמם שקבלת מחמאה מבן/ת זוג רומנטי פוטנציאלי, גורמת להם להתעניין יותר בפרטנר. 75% מהמשיבים אמרו שהביטחון העצמי שלהם עולה כשהם מקבלים מחמאה. מכך ניתן להסיק שבעת שליחת מחמאה ב-Bumble ישנה סבירות מוגברת להתאמה וגם יש סיכוי גבוה יותר לנהל שיחה טובה.
הסרט ברבי יופץ ברחבי העולם על ידי Warner Bros. Pictures ויצא בבתי הקולנוע ברחבי הארץ ב-20 ביולי ובעולם החל מה-19 ביולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה