דיגיטל וטק

IBM משתדרגת: שת"פ למערכת הגנה מקסימלית לניהול מסמכי הארגון

אבישי שלו, Co-Founder & CEO של חברת ארטיס מולטימדיה מסר: "מתקפות הסייבר שהולכות ומחריפות גובות מחיר כבד מארגונים וחושפות את לקוחותיהן לסיכונים. שיתוף הפעולה עם IBM במודול החדש מבטיח את ההגנה המרבית לארגון"
מערכת ice | 
בנין IBM (צילום ויקיפדיה)
המוצר הישראלי ADA System ECM & Workflow בשיתוף עם IBM מכריזים על השלב הבא בהגנה מקסימלית על מסמכי הארגון. המודול החדש ADA System ICOS S3 Module נועד לספק פתרון אחסון אולטימטיבי לארגונים עתירי מסמכים. בהיותו מבוסס פרוטוקול Amazon S3 Object Storage (Simple Storage Service) עם יכולת אחסון של כל פריט דיגיטלי, המודול מספק את הרמה הגבוהה ביותר של אבטחת המידע כנגד גורם זדוני מחוץ לארגון או מתוכו.
תשתית החומרה IBM Cloud Object Storge (ICOS) המשולבת במערכת ADA System, חוסמת את האפשרות למחיקה או עדכון, ברמת התשתית, של הקבצים המאוחסנים. יתר על זאת כל הקבצים מאוחסנים ברמת הצפנה גבוהה. זאת אומרת שלא ניתן לעיין בקבצים (אלא רק דרך היישום), לא ניתן למחוק פיזית (רק לוגית), ולא ניתן לעדכן (רק לצור גרסה חדשה). מימוש מלא, הלכה למעשה, של מצב WORM – Write Once Read Many. המודול מוצע כפתרון מלא בבית הלקוח, עם כל החומרה הנדרשת מבית IBM בשילוב מערכת ADA System.
ניר קליינמן, מנהל טכנולוגיות בחטיבת החומרה של IBM מסר: "שיתוף הפעולה בין החברות יעזור לתת את ההגנה הטובה ביותר האפשרית ולספק ללקוחות מערכת אמינה מבוססת תשתית של IBM עם תמיכה שוטפת של חברה ישראלית".
אבישי שלו, Co-Founder & CEO של חברת ארטיס מולטימדיה מסר: "מתקפות הסייבר שהולכות ומחריפות גובות מחיר כבד מארגונים וחושפות את לקוחותיהן לסיכונים. שיתוף הפעולה עם IBM במודול החדש מבטיח את ההגנה המרבית לארגון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה