דיגיטל וטק

מטריקס בבשורה לתחום ה-IT: פתרון AI לשיפור השירות הדיגיטלי

BMC הכריזה על שילוב Generative AI לשיפור זמינות ומהירות התפעול דיגיטלית, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הכריזה על שילוב Generative AI לשיפור זמינות ומהירות התפעול דיגיטלית. שיפורי הבינה המלאכותית ששילבה BMC במערכת BMC Helix Service and Operations Management יסייעו לפתור בעיות מערכת מורכבות במהירות וביעילות רבה יותר

מערכת ice | 
יגאל שחק (צילום סטודיו דבש)
BMC מובילה עולמית בפתרונות תוכנה עבור ארגונים דיגיטליים אוטונומיים, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, חשפה לאחרונה שילוב של בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) בפלטפורמת BMC Helix Service and Operations Management. יכולות אלו יאפשרו לאנשי התמיכה ולמפעילי IT לפתור בעיות זמינות וביצועים של שירותי הדיגיטל במהירות וביעילות רבה יותר.
הארגונים בהם מוטמעת המערכת המשודרגת יכולים, הודות ליכולות ה-AI החדשות ששולבו, לנתח מידע כדוגמת מדדים, לוגים, אירועים, קריאות, שינויי תצורה וכיוב' מתשתיות, אפליקציות ומשתמשי קצה. זאת, כדי ליצור תמונת מצב 360 מעלות של זמינות השירותים העסקיים ופעילויות מבוססות התנהגות אנושית, כגון בקשות שירות, תקריות ושינויים שקרו בשירות העסקי.
הבינה המלאכותית תנתח אוטומטית את כיצד תקלות ואנומליות במערכות המחשוב השפיעו על משתמשים בשירותים העסקיים ומאידך כיצד פעולות של אנשי IT כדוגמת שינויים השפיעו על הזמינות ועל בעיות בזמני תגובה. גישה הוליסטית זו מספקת להבנה מקיפה של הסביבה והאתגרים שהיא מייצרת עבור העסקים.
פתרון BMC HelixGPT משתמש במודלים משולבים של שפות גדולות (LLMs) ליצירת מערכת משולבת והרמונית של מקורות נתונים מבוזרים, תוך הפקת תובנות ואפשרויות פעולה כנגד אנומליות ופתרון אוטונומי של בעיות כלל ארגוניות.
הגילוי האוטומטי של המערכת של BMC, ייצור אוטומטית מיפוי של השירותים העסקיים של הארגון מרמת התשתית ועד לשירות העסקי, כולל מודל של הקשרים בין הרכיבים ומידת ההשפעה של כל רכיב ויישום על השירות.
 
ההבנה של "מה מרכיב את השירות העסקי" כחלק מתהליך ה-AI לניתוח תקלות מאפשר לפתרון BMC Helix Operations Management להאיץ את זמן ניתוח ה-Root-Cause ולשפר באופן דרמטי את ה-MTTR (זמן ממוצע לפתרון). כמו כן לזהות תקלות חוזרות ונשנות. לאחר מכן באמצעות AI/ML, תובנות השירות המשופרות של הפתרון סורקות יישומים כדי לזהות סימני תקלה ולנקוט פעולה מתאימה.

"אנחנו נרגשים מהיתרונות שמביאה HelixGPT ללקוחותינו", אמר יגאל שחק, מנהל פעילות BMC בחטיבת מוצרי התוכנה של חברת מטריקס המייצגת את מוצרי BMC בישראל. "על ידי שילוב טכנולוגיית Generative AI בפלטפורמת BMC Helix וכן ML בבסיס הפלטפורמה של Helix חזון ה- ServiceOps הופך למציאות, אנו עוזרים ללקוחותינו להשיג יעילות תפעולית דיגיטלית כמו שלא היה מעולם - ואנחנו רק התחלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה