דיגיטל וטק

אילון מאסק נחשף: מדוע הלווה מיליארד דולר מספייסX לטוויטר?

מסמכים רשמיים של ספייסX מחודש אוקטובר אשתקד נחשפו, פיהם החברה אישרה הלוואה על סך מיליארד דולר לטוויטר, אותה אילון מאסק משך  בזמן שהשתלט סופית על הרשת החברתית לפני כשנה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק רכש את הרשת החברתית טוויטר תמורת סכום מטורף של לא פחות מ-44 מיליארד דולר, זאת לאחר מאבק ממושך שהגיע עד לבית המשפט. אמש (רביעי) נחשפו ב"וול סטריט ג'ורנל" מסמכים רשמיים של ספייסX מחודש אוקטובר אשתקד, לפיהם החברה אישרה הלוואה על סך מיליארד דולר לטוויטר, אותה הוא משך בזמן שהשתלט סופית על הרשת החברתית לפני כשנה.
בדיווח לא ניתנה תשובה לשאלה מדוע מאסק לקח את ההלוואה לטוויטר, אך ממש לאחר זמן קצר נודע כי מאסק החזיר את אותה הלוואה עם ריבית. שתי החברות ומאסק לא הגיבו לדיווח של וול סטריט ג'ורנל.
כזכור, רק לאחרונה חשפו בוול סטריט ג'ורנל  את נתוני הרבעון השני של ספייסX עוד לפני שפורסמו באופן רשמי, כאשר על פי הדיווח החברה עברה לראשונה לרווח. לפי הפרסום, החברה עשתה רווח של 55 מיליון דולר בזכות הכנסה של 1.5 מיליארד דולר בחודשים ינואר-מרץ.
עם זאת, יש לציין כי דוחות החברה אינם פומביים ועל כן הדיווח לא אושר או הוכחש על ידה. ההערכה היא כי שווי החברה עומד על כ-150 מיליארד דולר, בהתבסס על מכירה משנית של מניות ב-81 דולר למניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה