דיגיטל וטק

גוגל חוגגת 25 שנה: אלה פריצות הדרך הטכנולוגיות שעברה החברה

גוגל תציין בסוף החודש 25 שנים להקמתה של החברה, קבלו את 25 הרגעים הגדולים של גוגל, כאלה שבלעדיהם גוגל לא הייתה מה שהיא היום: מחיפוש תמונות ועד בינה מלאכותית
מערכת ice | 
סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (צילום אינסטגרם/ סונדאר פיצ'אי, shutterstock)

כשגוגל הושקה לפני 25 שנה, היא ממש לא הייתה המנוע חיפוש הראשון. אבל מהר מאד מנוע חיפוש זה צבר מוניטין ככלי המאפשר למשתמשים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים. עם השנים גוגל המשיכה להשתפר ולהשתכלל ומנוע החיפוש מצא דרכים חדשות לחפש מידע ועזר למיליוני עסקים לפנות ללקוחות באמצעות דפים עסקיים ומודעות.

בסוף החודש הקרוב, תציין גוגל 25 שנה להקמתו של מנוע החיפוש ששינה את פני האינטרנט שלנו לנצח. לרגע המאורע המרגש, החברה חוזרת אל 25 הרגעים המשמעותיים בתולדותיה: מחיפוש תמונות ועד הבינה המלאכותית של היום.

בשנת 2001: גוגל פיתחה את פלטפורמות התמונות שלה, ב-2002 השיקה החברה את גוגל חדשות, שנה מאוחר יותר הכניסו גוגלרים ביצי הפתעה. שנה מאוחר יותר ב-2004 נחנכה אפשרות ההשלמה האוטומטית ופיתוח האפשרות למצוא עסקים מקומיים. ב-2006 ייסדה גוגל את אפשרות התרגום לשפות אחרות, כמו כן נוספה האפשרות לניתוח מגמות{Trends}, שנה אחר כך נוספה האפשרות לחיפוש אוניברסלי. ב-2008 נפתחה אפשרות לחיפוש קולי. ב-2011 נוספה האפשרות לחיפוש לפי תמונה. ב-2015 נוספה האפשרות לראות את השעות העמוסות ביותר של המשתמשים. ב-2017 נוספה אפליקציית הלנס שמאפשר להשתמש במצלמה של המכשיר לחיפוש באינטרנט. ב-2023 אמורה להיות משולבת הבינה מלאכותית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה