דיגיטל וטק

תקיפות הסייבר ממשיכות: האקרים איראנים פגעו באחת החברות הגדולות בישראל

תקיפות הסייבר על חברות ישראליות ממשיכות וכעת, האקרים איראנים פרצו וגנבו מידע  של חברת 'Radware' אחת מחברות הסייבר הותיקות בישראל. החברה בתגובה: "חוקרים את האירוע לעומק"
מערכת ice |  2
האקר-אילוסטרציה (צילום אילוסטרציה AI)
פריצות הסייבר האיראניות ממשיכות וכעת, קבוצת האקרים בשם סייבר טופאן, העלתה אתמול (שני) לרשת, מידע מפריצה שביצעה ל-'Radware', אחת מחברות הסייבר הותיקות בישראל שנסחרת בנאסד"ק. עיקר המידע שדלף הוא מידע עסקי של החברה, עסקות שהיא ביצעה, רשימת לקוחות ופרטי קשר שלהם.
בין הלקוחות של החברה ניתן למצוא את חברת פייפאל, ורייזון, הבורסה למניות בלונדון ומשרד הפנים של הודו. לקוחות נוספים של החברה הם בנקים ומשרדים ממשלתיים ברחבי העולם. קבוצת סייבר טופאן, הוציאה אזהרה בעמוד הטלגרם שלה הפריצה נ"ל היא למעשה מסר לכל החברות העולמיות שעושות עסקים עם חברות ישראליות.
בעקבות אותה פריצה, האתרים של ארכיון המדינה, ace, הום סנטר, שפע אונליין הקשורים במכירת מוצרי איקאה ואתרים ישראלים נוספים הפסיקו לתפקד. אתרים אלו מחזיקים יחד במידע בהיקף רחב מאוד, את פרטיהם של למעלה מ-2 מיליון משתמשים, שממנו מודלפים הפרטים לטלגרם מדי יום.
תגובת חברת Radware: "עקב תקרית אבטחת סייבר של צד שלישי, נחשף מידע עסקי חלקי, שאינו כולל מידע רגיש. ה-CISO וצוות האבטחה של החברה חוקרים את האירוע לעומק. פעילות המוצרים ושירותי האבטחה בענן של רדוור אינם מושפעים מאירוע זה. לא נחשפו נתונים של לקוחות רדוור הקשורים לאבטחת הלקוחות, תצורות רשת או מידע לגבי שירותי ענן שבשימוש הלקוחות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיי נו
    גנץ 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש חברה ישראלית אמרה תפרק אותם. משהו עם רייד. קדימה תראו לנו
    סגור
  • 1.
    הצד השלישי "אשם"
    גל 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מזכיר במעט את מי שלא לקח אחריות על 7.10
    סגור