דיגיטל וטק

מתקשים טכנולוגית? מוקד חדש מעניק תמיכה בנושא

אשכול רשויות יהודה ושומרון משיק את 'הנדי דסק' - מוקד הדרכה ותמיכה טכנית בתחום הטכנולוגי לאזרחים הותיקים ביו"ש. המוקד החדשני מיועד לבני 55 ומעלה, והוא נועד לספק להם ללא עלות הדרכה אישית, מקצועית ומותאמת בנושאים בהם הפונים זקוקים

מערכת ice | 
מוקד טלפוני (צילום shutterstock)
מוקד חדש מעניק תמיכה טכנולוגית לאזרחים הותיקים ביו"ש. המוקד, אשר מופעל על ידי חברת Tech buddy, מספק הדרכות בטלפון או בזום על מגוון תחומי הדיגיטל כגון מילוי טפסים, הרשמה לאירועים וקבלת שירותים ברשות המקומית, פתיחת חשבונות ברשתות החברתיות, שירותי קופת חולים, תכנון נסיעות בתחבורה ציבורית, קניות ברשת, פנאי, למידה ועוד.
מיזם ה"הנדי דסק" פותח במסגרת החממה להזדקנות מיטבית שמוביל אשכול רשויות יהודה ושומרון. כאשר נציגים מהרשויות המקומיות שומרון, בקעת הירדן ומגילות ים המלח חברו יחדיו לפתח את המוקד כמענה לשיפור איכות חיי הוותיקים ביו"ש ולסייע להם להתגבר על אתגרי הדיגיטל בגיל השלישי. 
עד כה התקבלו מעל 290 פניות להדרכה ועזרה במוקד התמיכה, ממגוון רשויות יהודה ושומרון. פניות אשר נגעו להדרכה בשימוש באינסטגרם, גיבויים וענן, זום, הכרת המחשב, התנהלות בסמארטפון, אינטרנט, עריכת תמונות, פייסבוק, שימוש בדואר אלקטרוני ועוד.
אשכול רשויות יהודה ושומרון הוקם במטרה לקדם תפיסה של שיתוף פעולה אזורי, בין-רשותי. האשכול, כמטה משותף של הרשויות החברות בו, שם לו למטרה לקדם את הפיתוח האזורי ולהפעיל מנועי צמיחה חברתיים וכלכליים במרחב, לקדם בניית שירותים מוניציפליים משותפים, איכותיים ויעילים, לנצל את היתרון לגודל ולקדם את איכות החיים במרחבי יהודה ושומרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה