דיגיטל וטק

אחרי 30 שנה: זה הכפתור החדש שמגיע למקלדת שלכם

בימים הקרובים, לקראת ובמהלך תערוכת הטכנולוגיה – CES, השותפות של מיקרוסופט יכריזו על מחשבים הכוללים את הכפתור החדש. הצגת מקש Copilot מסמנת את השינוי המשמעותי הראשון במקלדת Windows PC מזה כמעט שלושה עשורים
מערכת ice | 
תקלות מחשב (צילום pngwing)
לאחר שלושה עשורים מיקרוסופט הציגה כפתור חדש במקלדות למחשבים מבוססי Windows 11. הכפתור החדש המיועד להפעלת יכולות הבינה המלאכותית – Copilot במחשבים האישיים, יאפשר למשתמשים גישה מהירה במהלך היומיום לשימושים האלו.
בימים הקרובים, לקראת ובמהלך תערוכת הטכנולוגיה – CES, השותפות של מיקרוסופט יכריזו על מחשבים הכוללים את הכפתור החדש. הצגת מקש Copilot מסמנת את השינוי המשמעותי הראשון במקלדת Windows PC מזה כמעט שלושה עשורים.
 
בשנה החדשה הזו, מיקרוסופט תביא לשינוי משמעותי לעבר עתיד מחשוב אישי ואינטליגנטי יותר שבו AI ישזרו בצורה חלקה לתוך Windows מהמערכת, לסיליקון ועד לחומרה. זה לא רק יפשט את חווית המחשוב של אנשים, אלא גם יגביר אותה, והופך את 2024 לשנת ה-AI PC.
מקש Copilot מצטרף למקש Windows כחלק הליבה במקלדת המחשב, וכאשר הוא לוחץ עליו, המקש החדש יפעיל את חוויית Copilot ב-Windows כדי להפעיל את Copilot בצורה חלקה ביום יום שלך.
במהלך הימים הקרובים לקראת ה-CES ובמהלך ה-CES, תתחילו לראות את מפתח Copilot נחשף במחשבי Windows 11 חדשים מהשותפים האקולוגיים שלנו, עם זמינות החל מהמשך החודש עד האביב, כולל במכשירי Surface הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה