דיגיטל וטק

LG מכריזה: כך תשדרגו את הטלוויזיה החכמה שלכם

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG הכריזה על שדרוג נוסף למערכת ההפעלה של הטלוויזיות החכמות שלה ה-webOS. החברה פרסמה כי השדרוג הנוכחי רלוונטי גם לבעלי טלוויזיות של החברה 
מערכת ice |  5
השדרוג החדש לטלוויזיות של LG (צילום LG)
LG Electronics, תציע את שדרוג התוכנה האחרון של פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS לבעלי טלוויזיות חכמות ישנות יותר של LG. המהלך הנוכחי נועד להפוך את הטלוויזיה החכמה למרכז הבידור הביתי האולטימטיבי תוך תמיכה במגוון רחב של יישומים.
תכנית השדרוג webOS Re:New תביא את השדרוג האחרון של מערכת ההפעלה לכל הדגמים בסדרת טלוויזיות ה-OLED מדגמי 2022, LG OLED Flex, ו-LG OLED Objet Collection Posé כמו גם ה-QNED Mini LED 8K, דגמי QNED 99/95. תכנית השדרוג מיועדת לספק חווית טלוויזיה חדשה לחמש השנים הבאות. בעתיד, תורחב התוכנית לטלוויזיות LG נוספות.
  
הגרסה העדכנית ביותר של webOS, מאפשרת לבעלי טלוויזיות חכמות של LG ליהנות מחוויית טלוויזיה מותאמת אישית אף יותר עם מסך בית שמקבל את פני המשתמשים בהמלצות בהתאם לטעמם. ממשק המשתמש ניתן להתאמה אישית נרחבת, ומאפשר להגדיר אישית את מבחר התכנים והשירותים ולגשת אליהם בקלות רבה מאי-פעם.
ממשק Quick Card, ממיין באופן אינטואיטיבי תוכן ושירותים מגוונים לקטגוריות כמו מוזיקה, משחקים וספורט, הכל באמצעות ממשק ממוקד משתמש הדומה לעיצוב ממשק משתמש נייד. טכנולוגיית אבטחה מתקדמת ומערכת הפעלה אופטימלית, מבטיחים רמת יציבות גבוהה, אבטחה וחוסר הפרעות לאורך כל חווית הצפייה.
ככל שיותר טלוויזיות חכמות של LG, יתקינו את השדרוג האחרון של webOS, תהיינה לספקי תוכן ולמפתחי שירותים הזדמנויות חדשות להפיץ תוכן, שירותים ותכונות חדשים לקהל רחב יותר. 200 מיליון טלוויזיות חכמות של LG ברחבי העולם, מאפשרות ל-webOS להמשיך להתפתח באמצעות שדרוגים משמעותיים כדי לחולל מהפכה מתמדת בחוויית הלקוח.
LG, ערוכה להשקעה נוספת בעסקי ה-webOS שלה על מנת להבטיח ספרייה עצומה של תוכן ושירותים כך שתוכל לספק את סגנונות החיים וההעדפות המגוונות של הצרכנים, ולחזק את היתרון התחרותי שלה בבחירת תוכן ונוחות.
מנהל חטיבת תכנון המוצרים של חברת מערכות הבידור הביתי של LG, ציין כי: "השיפור המתמיד בחוויית המשתמש ובממשק המשתמש של פלטפורמת webOS, מוכיחים את מחויבותה של LG, לשיפור הנוחות והאבטחה. אנו שואפים לספק חוויות מעשירות חיים ללקוחות שלנו על ידי הצעת מגוון רחב של תוכן ושירותים בטלוויזיות שלנו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פשוט מעצבן (ל"ת)
    מוטי 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אכן מעצבן
    איתן 01/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל ההמלצות/הצעות וכד', רק מפריעות, מיתרות ובהחלט מעצבנות.
    סגור
  • 3.
    LG
    ג'וני 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל יתר "החברות הגדולות" בכלל ו LG בפרט ממשיכות לשווק לעולם מערכות סגורות מיושנות להחריד. אין בכלל מה להוסיף בכל הנוגע:לרם/רום שזה ממש בדיחה עצובה לנוכח כמות הזיכרון שמוכנס היום בקלות לכל סמארטפון ב-500 שקל או יותר. כל החברות עדיין תקועות בשנות ה-90 ולא רוצות באמת להוציא את המקסימום מהטלוויזיות שלהן-ובפרט אלה העולות 10,000 ש"ח וצפונה. מי שאשם הפעם זה דווקא הקונים שממשיכים לשמר את השיטה שבעצם מסדרת אותם ובעבור המון כסף. עניין המקרנים(עם גוגל TV מוטמע) בעלות 200-400 ש"ח עם יכולת הקרנה מצוינת של עד 130 אינץ(נכון להיום)על כל קיר באזור מוחשך, תופס תאוצה, משתכלל כל שנה מאד, ובעתיד הלא רחוק יתפוס את מקומה של הטלוויזיה המסרותית והמיושנת עם מגוון אפליקציות מועט ועלוב להורדה ביחס לשנה בה אנו נמצאים.
    סגור
  • 2.
    צריבה
    יוסף 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם תסדרו את הצריבה במסך אחרי זה נחשוב על קנית טלביזיה LG החליפו לי טלביזיה אחת ובתום תקופת האחריות שוב נצרב המסך. טלביזיה ב8000 לא זולה
    סגור
  • 1.
    בדיחה (ל"ת)
    זבביר אדיר 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור