דיגיטל וטק

קבוצת הייטקיסטים במיזם מציל חיים: "מתמודדים יחד עם המציאות החדשה"

קבוצת הייטקיסטים ומתנדבים משיקים מיזם תמיכה חברי התנדבותי הנקרא "עזרה לייב" - המחבר בין מתנדבים לבין אנשים שמחפשים תמיכה עקב המלחמה וזקוקים לסיוע ואוזן קשבת
מערכת ice |  1
הייטק-אילוסטרציה (צילום freepik)
עבור רבים המלחמה בעזה גרמה למצוקות קשות. ישראלים ויהודים ברחבי העולם מנסים להבין, להתאבל ולעבד את האירועים אך מתקשים לעשות זאת מיידית. Ezra.live, מיזם התנדבותי ייחודי וראשוני, נולד כמרחב בטוח שבו ישראלים בארץ ויהודים בחו״ל יכולים לשוחח ביניהם, לתקשר ולהתמודד ביחד עם המציאות החדשה.
מטרת היוזמה היא לאפשר לאנשים אוזן קשבת לשוחח שיחה חברית מרחוק ואחר כך להמשיך הלאה כרגיל. למשל אדם שצפה בדיווח שהפריע לו בטלוויזיה ורוצה לשוחח על כך, או פשוט חש לבד ומעוניין באוזן קשבת, או מתקשה למצוא דבר מסוים באינטרנט כדי לקבל עזרה, או חווה מקרה של יחס אנטישמי בקמפוס. המתנדבים של Ezra.live זמינים לעזור ולתמוך חברית אחד בשני מרחוק.  
 
יובל מועד, מנכ"ל Eazyshow: "המלחמה גורמת לתחושות לחץ, בדידות ותסכול בקרב אנשים רבים. הייעוד של Ezra live הוא לסייע לאנשים להתמודד טוב יותר עם המצב באמצעות מתנדבים עם אוזן קשבת דומה לזו של חברים. לפעמים, האפשרות לדבר עם מישהו עושה את ההבדל אפילו אם המתקשר אינו מכיר את המתנדב. אוזן קשבת אוהדת ובלתי שיפוטית היא כל מה שנדרש לאדם כדי לעבור את היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המתנדבים של עזרה.לייב ממתינים לכם
    יובל 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתן להגיע לאתר התמיכה ב https://ezra.live
    סגור