דיגיטל וטק

פייסבוק ואינסטגרם עוברות מהפכה: זה מה שיקרה מעכשיו ברשת

אנשים שיפרסמו תוכן שמוגדר פוליטי או סביב נושאים חברתיים לא יהיו חשבונות שהתוכן שלכם כולו יומלץ לאנשים שלא עוקבים אחריהם. עדכון זה לא ישנה את האופן שבו אינסטגרם תציג לאנשים תכנים של חשבונות שהם בחרו לעקוב אחריהם
מערכת ice |  1
פוסטים ברשתות חברתיות (צילום shutterstock)
חברת Meta מודיעה על שינויים בתכנים מומלצים באינסטגרם ובת'רדס. אנשים שיפרסמו תוכן שמוגדר פוליטי או סביב נושאים חברתיים לא יהיו חשבונות שהתוכן שלכם כולו יומלץ לאנשים שלא עוקבים אחריהם. זהו המשך לגישת החברה ואופן התייחסותה לתוכן פוליטי. 
שימו לב שהעדכון חל רק על חשבונות שהם ציבוריים, ונוגע כמובן רק למקומות בהם אינסטגרם ות׳רדס ממליצות לאנשים על תוכן: בפיד, ברילס, במסך ה-Explore ובהמלצות לעקוב אחר חשבונות חדשים. עדכון זה לא ישנה את האופן שבו אינסטגרם תציג לאנשים תכנים של חשבונות שהם בחרו לעקוב אחריהם.
 
כלומר, אם חשבון שאינו כשיר להמלצה מפרסם תוכן פוליטי - שעשוי להיות קשור לנושאים כמו בחירות, חקיקה או נושאים חברתיים - הוא עדיין יכול להגיע אל העוקבים שלו בפיד ובסטורי. 
בהודעה הרשמית נכתב: "אנחנו רוצים שהאינסטגרם ומטא יהיו חוויה נהדרת לכולם. אם תחליט לעקוב אחר חשבונות שמפרסמים תוכן פוליטי, אנחנו לא רוצים להפריד בינך לבין הפוסטים שלהם, אבל אנחנו גם לא רוצים להמליץ ​​באופן יזום על תוכן פוליטי מחשבונות שאתה לא עוקב אחריהם. אז אנחנו מרחיבים את הגישה הקיימת שלנו לאופן שבו אנו מתייחסים לתוכן פוליטי – לא נמליץ באופן יזום על תוכן על פוליטיקה על משטחי המלצות ברחבי אינסטגרם ותשכולות. אם אתה עדיין רוצה שהפוסטים האלה יומלצו לך, תהיה לך שליטה לראות אותם".
עוד הוסבר: "עדכוני המלצות אלו חלים על חשבונות ציבוריים ובמקומות שבהם אנו ממליצים על תוכן כגון Explore, Reels, In-Fed המלצות ומשתמשים מוצעים - זה לא משנה את האופן שבו אנו מציגים לאנשים תוכן מחשבונות שהם בוחרים לעקוב אחריהם. אם תוכן פוליטי - שעלול להיות קשור לדברים כמו חוקים, בחירות או נושאים חברתיים - פורסם על ידי חשבון שאינו כשיר להמלצה, התוכן של החשבון עדיין יכול להגיע לעוקבים שלו בפיד ובסטוריז".
כמו כן נמסר: "חשבונות מקצועיים באינסטגרם יוכלו להשתמש בסטטוס החשבון כדי לבדוק את זכאותם להמלצה על סמך האם הם פרסמו לאחרונה תוכן פוליטי. מתוך סטטוס החשבון, הם יכולים לערוך או להסיר פוסטים אחרונים, לבקש בדיקה אם הם לא מסכימים עם ההחלטה שלנו, או להפסיק לפרסם סוג זה של תוכן לפרק זמן מסוים, כדי להיות זכאים להמלצה נוספת. אם אנשים עדיין רוצים לראות תוכן פוליטי מסוג זה במשטחי ההמלצות של שרשורים ובאינסטגרם, תהיה בקרה של אנשים שיבחרו לראות אותו. בקרה זו תתגלגל גם בפייסבוק במועד מאוחר יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרוב פוליטיקלי קורקט לא הבנתי בדיוק מה הסיפור
    יעקב הגנן 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני שולט היטב בעברית ולא הבנתי מה בדיוק כתוב כאן
    סגור