בחירות 2022

זליכה נגד גנץ-סער: "שלא יבכו על יוקר המחיה והדיור"

החשב הכללי של משרד האוצר לשעבר, פרופ' ירון זליכה, תקף את בני גנץ וגדעון סער לאחר איחוד המפלגות: "נתמכו על ידי הקבלן אקירוב, לאחר שהשתתפו בממשלה שהעלתה את מחירי הדיור ברבע מיליון שקל אתם רק יכולים לדמיין מה יהיה בכוחם המאוחד עוד לעשות"
מערכת ice | 
סגן ראש הממשלה ושר הביטחון, בני גנץ (צילום אלכס קולומויסקי, POOL, פלאש 90)
הצהרתם המשותפת של בני גנץ וגדעון סער כי יאחדו בבחירות הקרובות את מפלגותיהם, 'כחול לבן' ו'תקווה חדשה', ממשיכה להכות גלים בפוליטיקה הישראלית, כאשר כולם מחכים לסקרים החדשים אחרי השינוי שנוצר במפת המפלגות.
לצד הברכות מצד פוליטיקאים כמו יאיר לפיד, שכתב כך: "מאחל בהצלחה לבני גנץ וגדעון סער. משוכנע שכוונותיהם טובות. מצפה להמשיך לעבוד איתם למען אזרחי ישראל", ונחמן שי, שכתב בצורה מעט יותר עוקצנית כך: "ברכות לכחול לבן ותקווה חדשה. אבל זה הרגע לפניה אישית, אליכם חברי העבודה ותומכיה אשר חנו חניית ביניים - בכחול לבן, שובו הביתה, לעבודה. מקומכם אתנו", היו גם מי שביקרו.
 
בין המבקרים, ניתן היה למצוא את החשב הכללי של משרד האוצר לשעבר, פרופ' ירון זליכה, שספק מפלרטט לאחרונה עם חזרה לפוליטיקה עם המפלגה הכלכלית שהקים ולא עברה את אחוז החסימה בבחירות הקודמות, וכתב כך: "גנץ וסער שנתמכו על ידי הקבלן אקירוב מתאחדים לגוש גדול. לאחר שהשתתפו בממשלה שהעלתה את מחירי הדיור ברבע מיליון ש"ח אתם רק יכולים לדמיין מה יהיה בכוחם המאוחד עוד לעשות. כל מי שיצביע להם שלא יבכה אחר כך על יוקר המחיה והדיור!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה