בחירות 2022

גולדן במתקפה על שקד: "שקרנית פתולוגית, לא מאמינים בך"

שי גולדן, מנחה ערוץ 14, פצח בתכניתו במונולוג בו דיבר אל איילת שקד וטען כי "היית אחת מאדריכליות הממשלה שהוקמה על יסודות שקר פוליטי והודבקה בדבק השנאה. הציבור לא בוטח בך יותר, עצתי לך - הגידי בבירור לאיזה גוש את משתייכת ואם תרצי להתראיין ללא תנאים, האולפן הזה פתוח בפנייך"
מערכת ice |  3
איילת שקד (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
שי גולדן, מנחה ערוץ 14, פצח היום (רביעי) בתכניתו במונולוג בו דיבר אל איילת שקד וטען כי "היית אחת מאדריכליות הממשלה שהוקמה על יסודות שקר פוליטי והודבקה בדבק השנאה. הציבור לא בוטח בך יותר, עצתי לך - הגידי בבירור לאיזה גוש את משתייכת ואם תרצי להתראיין ללא תנאים, האולפן הזה פתוח בפנייך"
גולדן אמר: "באחד הראיונות שלך אמרת שתיכפי ממשלת אחדות. אחדות אי אפשר לכפות בכוח והפעלת סחיטה. השימוש שלך במושג שונה מהשימוש שלי ושל רבים. אחרי הכל גם לממשלת בנט ולפיד קראתם אחדות. זה די מגוחך. ממשלה שמדירה את הגוש הגדול בציבור אינה יכולה לקרוא לעצמה ממשלת אחדות. יש כמה ביננו שמתייחסים למילים ברצינות. קואליציה שהתעסקה בהדבקת תארים כמו "מכונת רעל", "תתי אדם", "טרוריסטים ביביסטים", אינה יכולה לדבר על המילה אחדות. גברתי השרה, אם זו האחדות שבכוונתך לכפול על ישראל אז תשובתנו תודה ולא תודה. אנחנו נסתדר בלעדייך".
 
גולדן המשיך: "מעריך שאת מנסה לקושש קולות משני הצדדים, תוך שמירה על מעמד הביניים שלך על הגדר. זה לא אפשרי, בטח לא במציאות הנוכחית. יש משבר אמון בין הציבור לבינך. הממשלה הזו הייתה שקר פוליטי ואת ממקימיה. ממשלה שלא חיברה בין יריבים והדביקה שברים, אלא להפך. הייתם עסוקים בשיסוי. דבק השנאה איחד אותכם. ממשלה כזאת לא תקום בישראל ולא תכלול אותך כי מרבית הציבור לא מאמין בך ובהבטחותייך, ולא מאמין לך. את לימדת אותנו שאין סיבה לבטוח בך. הצעתי לך - בחרי לאיזה גוש להתחבר כדי שיוכלו לסמוך עלייך".
 
גולדן סיכם: "לא תוכלי בשום תסריט להיכנס לכנסת ההבאה בלי להגיד לציבור אם תתמכי בממשלת נתניהו או לחילופין תחברי לעוד ממשלה של שנאה ופילוג. ככה לא תעברי את אחוז החסימה. מתנגדי נתניהו חושדים בך ולהפך. המינימום שתגידי. החדשות הרעות הן שגם אם תגידי במה את רוצה לתמוך אף אחד לא יאמין לך. כולם זוכרים מה השווי של ההבטחות שלך ואנשים לא אוהבים לסמוך על שקרנים פתולוגיים. נשמח לארח אותך בערוץ 14 אם תועילי בטובך להראות את הפרצוף שלך פה". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שי גולדן אדם משכבו ומעלה. כל מילה בסלע.
    ורד 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל הקנאים והמטורללים שהולכים אחרי יאיר לפיד החסר אחריות אומר דברים שרק הוא מבין ולא מבינה איך אנשים לא קולטים שהוא החרטום הענק ביותר עלי האדמות. יש לפיד מזל יותר משכל. כמה חבל. שאלוהים יעזור לעם ישראל וליושביה שביבי יהיה ראש הממשלה של השפויים.
    סגור
  • 2.
    גולדן תת רמה, כמו אתר הפח הזה. (ל"ת)
    תת רמה 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    שי גולדין
    מומו 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תוצרת עגל הזהב ממעמד הר סיני קשקשן בלתי נלאה צדיק הדור
    סגור