בחירות 2022

חד"ש-תע"ל קורצת למגזר היהודי: "בלי הערבים - אין שינוי"

חד"ש-תע"ל המדשדשת סביב אחוז החסימה נואשת וקורצת גם למגזר היהודי. המפלגה משגרת מסר ליהודים הדמוקרטיים: "בלי הערבים אתם לא יכולים לעשות שינוי. רק שותפות מתוך שוויון של יהודים וערבים תשנה את המציאות".
דוד זולדן | 
אחמד טיבי (צילום רעמ תעל)
חד"ש-תע"ל השיקה את קמפיין הבחירות שלה בשפה העברית והיא קורצת למגזר היהודי והופכת אותו ליעד מוצהר. סיסמת הבחירות תהיה "שינוי מתוך שוויון". המפלגה משגרת מסר ליהודים הדמוקרטיים: "בלי הערבים אתם לא יכולים לעשות שינוי. רק שותפות מתוך שוויון של יהודים וערבים תשנה את המציאות".
יו"ר חד"ש-תע"ל ח"כ איימן עודה: "החברה הערבית צמאה לביטחון אישי! אמש נרצח בלוד צעיר נוסף. הנרצח ה-89 מתחילת השנה. דמם של הנרצחים הללו הוא על הידיים של המשטרה והממשלה שהפקירה אותם. אחרי הבחירות אנחנו נעמיד אותם על רגל אחת ונכפה עליהם לסיים את האלימות!".
 
יו"ר תע"ל ח"כ אחמד טיבי: "היום, חברי אוסאמה סעדי ואני ביקרנו  במחנה הפליטים שועפאט - סגר אכזרי, עונש קולקטיבי. ככה נראה כיבוש. לכיבוש יש קורבנות. לסבל והדיכוי הזה יש פתרון והוא סיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית עצמאית." ח"כ עופר כסיף: "בכנסת האחרונה הייתה חלוקת עבודה. הימין הפשיסטי איים מהאופוזיציה וממשלת "השינוי" ביצעה את המדיניות: העלאת גיל הפרישה לנשים, העמקת הכיבוש ולינצ'ים יומיומיים של מתנחלים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה