בחירות 2022

יאיר לפיד הפסיד בכוונה בבחירות? "היה לו מושג ועוד איך"

הסוקר של יאיר לפיד הופיע בקשת 12 וטען בפגוש את העיתונות: "הטענה (שהשמיע לפיד) שמרצ והעבודה עברו אצלי בבטחה, לחלוטין ובמאה אחוז איננה נכונה. למעשה, המצב האמיתי הוא בדיוק הפוך", עמית סגל תקף
מערכת ice |  3
יאיר לפיד (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הסוקר של מפלגת 'יש עתיד', בראשות ראש ממשלת המעבר היוצא יאיר לפיד, מארק מלמן הטיל הערב (שבת) פצצה באולפן 'פגוש את העיתונות' בקשת 12, כאשר אמר: "הטענה (שהשמיע לפיד) שמרצ והעבודה עברו אצלי בבטחה, לחלוטין ובמאה אחוז איננה נכונה. למעשה, המצב האמיתי הוא בדיוק הפוך".
המראיין עמית סגל ציין: "די מדהים. מרצ הופיעה אצלו על 4-5 מנדטים (עלתה מ-4 ל-5 בשבוע האחרון) אבל אלה אכן אזורים מסוכנים. מן הסתם החשש היה שמרצ והעבודה יזנקו עוד כמו בפעם הקודמת".
 
עוד הוסיף הפרשן הוותיק של מערכת החדשות: "מי שאומר ״העבודה ומרצ בטוח עוברות״ כשביד שלו יש סקר על 4 ואפילו 5 מנדטים, או שאין לו מושג מה הוא עושה, או שלהפך: יש לו מושג ועוד איך".
מיש עתיד נמסר: "הידיעה אינה נכונה. אנחנו לא מכירים מידע כזה באף סקר פנימי או חיצוני שהוצג לנו במהלך הקמפיין. גם בסקר האחרון שפרסם מנו גבע בערוץ 12 וגם בסקר האחרון שביצע עבורנו מרק מלמן מרצ היו על 5 מנדטים. הדבר אינו משנה את העובדה שיש עתיד עשתה הכל כדי לסייע למרצ בימים האחרונים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה נכון
    אפי 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל שמרצ הפילה את הממשלה אז הוא ביצע צעד מתבקש (גם העבודה כאן).
    סגור
  • 2.
    זה נכון
    אפי 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלל שמרצ הפילה את הממשלה אז הוא ביצע צעד מתבקש (גם העבודה כאן).
    סגור
  • 1.
    זה בדיוק הסיפור: מי שבאמת יש לו מושג...
    סעער 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסקר של חמש עדיין מבין שלא בטוח שיעבור את אחוז החסימה, כי הוא מבין מה משמעותו של סקר. אבל תגובת יש עתיד מוכיחה שוב שבאמת אן להם מושג.
    סגור