השוק

עסקת ענק: כלל ביטוח תשקיע מאות מיליונים, מניית מבטח שמיר זינקה

לאחר פרסום על עסקת ענק שנרקמת בין כלל ביטוח למבטח שמיר, מנייתה של האחרונה זינקה ונסגרה בסוף יום המסחר בעלייה של יותר מ-15%
מערכת ice | 
יורם נווה, מנכ"ל כלל ביטוח (צילום סיון פרג', shutterstock, וידאו הד)
עסקת ענק נוספת בשוק הישראלי, ברקע תקופת המלחמה המאיימת על הכלכלה. על פי פרסומים שגרמו למניית מבטח שמיר לזנק, בינה לבין כלל ביטוח נרקמת עסקה משמעותית, במסגרתה כלל ביטוח תקבל 20% ממניות זרוע האנרגיה של מבטח שמיר.
כפי שדווח ב"כלכליסט", עסקת הענק הנרקמת בין כלל ביטוח למבטח שמיר, כוללת השקעה של מעל 300 מיליון שקל בתמורה ל-20% מהמניות בזרוע האנרגיה של מבטח שמיר, לפי שווי של 1.5 מיליארד שקל. פרסום זה גרם למנייה של מבטח שמיר לזנק עד שהמסחר בה הופסק ובסוף יום המסחר, סגרה המנייה עלייה של 15.885. תהליך העסקה על פי הדיווח עדיין נמצא בשלבי משא ומתן.
 
כזכור, לאחרונה הודיעה כלל ביטוח ופיננסים כי היא תשקיע כ-95 מיליון דולר ברכישת כ-10% מחברת Serverfarm, שהוקמה בשנת 2009 בארה"ב ובפיתוח פרויקטים עתידיים בבעלותה. חברת Serverfarm, אשר הוקמה בשנת 2009, מונה כ-8 קמפוסים פעילים ב-8 שווקים בארה"ב, באירופה, בקנדה ובישראל ומעסיקה למעלה מ-100 עובדים.
בנוסף, דיווחה לאחרונה החברה על מינויו של  תומר דוד לתפקיד מבקר הפנים של חברות הקבוצה. תומר דוד נבחר לתפקיד לאחר תהליך מיון יסודי ומקצועי על ידי ועדת איתור של החברה. תומר החל לעבוד בכלל לפני כ-14 שנה, הוא רו"ח, בעל ניסיון רב בביקורת ובעריכת דוחות כספיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה