השוק

רשת עדיקה בקשיים? הסניפים נסגרים, 24 פריטים בלבד למכירה

כל הסניפים בארץ יצאו לסייל אדיר מימדים שנועד להביא לניקוי מדפים, אבל בגולף אומרים כי הרשת לא קרובה לסגירה, אלא היא נמצאת בתקופה של התייעלות והיא תמשיך בפעילות
מערכת ice | 
עדיקה (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
האם עדיקה נמצאת בקשיים? אפשר להרגיע אם לשפוט על פי גולף. על אף שאין לכך ביסוס רשמי, נראה שעשור לאחר הקמתה, מי שהייתה להבטחה של עולם האופנה המקוונת בישראל, לא מתפקדת באתר הסחר שלה לכאורה, כך על פי 'ישראל היום', אבל בחברת האם טוענים כי יש לכך סיבה.
כעת, אפשר למצוא באתר 24 פריטים בלבד. כל הסניפים בארץ יצאו לסייל אדיר מימדים שנועד להביא על פי ישראל היום, לניקוי מדפים. הרשת גם ידעה לא מעט מעולם הזוהר כאשר דוגמניות מבוקשות כמו נאיה פרידמן, דיאן שוורץ וגם עדן פינס איתה גם השיקו קולקציה של בגדי ים היו הפנים שלה במהלך השנים.
 
על פי הפרסום, רשת האם גולף טוענת כי האתר ימשיך לפעול כסדרו ועתה עובדים על צמצום הרשת כחלק מתכנית ההתייעלות. בקרוב גם יירשם מעבר למרל:וג חדש ולכן יש חוסר בסחורה. עדכונים חדשים יימסרו בהמשך.
אייל גרינברג, מנכ"ל קבוצת גולף מסר בדוח האחרון: "הרבעון השלישי של 2023 התאפיין בירידה במכירות, הנובעת בעיקר מפעילותה ההפסדית של עדיקה. פעילות עדיקה הגדילה את הפסד מגזר ההלבשה בכ-5 מיליון שקל ברבעון השלישי והקטינה את הפדיון למ"ר במגזר זה מ-1,274 שקל ל-1,247 שקל. פתיחת המלחמה והשפעותיה הכוללות על החברה הובילו להחלטתנו לצמצם משמעותית את פעילות עדיקה, כך שהפגיעה בגין עדיקה צפויה להיפסק במהלך שנת 2024 לאור תוכנית התייעלות שהתחלנו לממש בחודשים האחרונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה