השוק

אחרי שרכשו את שופרסל: האחים אמיר עושים עוד שינוי דרמטי בהנהלה

האחים יוסי ושלומי אמיר רכשו לאחרונה את שופרסל וכבר מתחילים לעשות שינויים משמעותיים, אחרי שהודיעו  למשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר והשיווק, ניצן גולדברג, כי הוא זז מתפקידו ובמקומו מונתה הסגנית שלו, אלה ברין, מקורבת לבעלים החדשים של הרשת
מערכת ice |  4
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
האחים יוסי ושלומי אמיר רכשו לאחרונה את שופרסל וכבר מתחילים לעשות שינויים משמעותיים, זאת לאחר שנודע כי הם הודיעו למשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר והשיווק, ניצן גולדברג, כי הוא זז מתפקידו ובמקומו מונתה הסגנית שלו, אלה ברין.
על פי הפרסום היום (שלישי) ב"דה מרקר", ברין היא למעשה מקורבת לאחים אמיר, והיא תופסת כעת את תפקידו של גולדברג, שעבר למשרד אחר. עוד נודע כי לגולדברג הוצע לשמש כיד ימינו של שלומי אמיר. 
כזכור, לאחרונה הודיעו האחים אמיר על מינוי משמעותי ראשון ומסקרן במיוחד מאז נכנסו לתפקיד, כאשר מינו את ניצב בדימוס שמעון לביא, שיעמוד בראש מערך הביטחון. ניצב (בדימוס) אמיר לביא מי שהיה מפקד המחוז הצפוני, נחשב לאחד המפקדים המוערכים והנועזים במשטרת ישראל שבמשך שנים נלחם בעבריינים ובארגוני הפשיעה הקשים בישראל בשלל תפקידיו.
כמו כן, אתמול נודע על כך ששינויים בכוורת של שופרסל בהובלת האחים אמיר נמשכים אחרי שליאור לייזר,  מי ששימש כמשנה למנכ"ל חברת ויליפוד של האחים ויליגר והודיע על עזיבתו את החברה חובר רשמית לאחים אמיר, וימונה למנהל שופרסל עסקים. מדובר במשרה בכירה ברשת שופרסל המתחדשת, אחרי ששלומי ויוסי אמיר נכנסו לתפקידם. לייזר נחשב מקורב של האחים אמיר ועל אף שהיה מועמד להפוך למנכ"ל ויליפוד של האחים יוסי וצביקה ויליגר הוא בחר בגיל 49 לצאת לאתגר חדש.
רק לאחרונה, האחים שלומי ויוסי אמיר ניפחו את דירקטוריון שופרסל עם מינוי של שישה דירקטורים חדשים בחברה, דירקטוריון שופרסל אישר את המינויים, שעתה צריכים גם את אישור האסיפה הכללית של בעלי המניות כדי שהמהלך ייכנס לפועל.
הדירקטורים החדשים הם חזי צאיג מנהל מרכז ההשקעות לשעבר במשרד הכלכלה, צילי נווה שהיא אשתו של יו"ר כלל ביטוח לשעבר דני נווה שהתמודדה על תפקיד שופטת בבית משפט השלום), ארז כלפון, שמשמש כיו"ר קצא"א ויו"ר מינהלת ליגת העל בכדורגל; פרופסור יצחק שפירא, סמנכ"ל בית החולים איכילוב; והאחרון הוא משה ויינגרטן, מנהל קרן באלטשולר שחם.  לאחר שהדירקטורים החדשים יאושרו, שלומי אמיר ימונה כמנכ"ל הרשת במקום אורי וטרמן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שופרסל
    גור 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בתור צרכן השינויים הניהוליים בשופרסל לא חשובים לי הדבר החשוב שיורידו מחירים
    סגור
  • 3.
    נראה לי עשו טעות מיסכנים העובדים (ל"ת)
    ביבי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מי ישמע טסלה
    אשר 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולה רשת שמוכרת טיטולים ביוקר
    סגור
  • 1.
    הם זרקו כנראה את זוגלובק מרשת יש של שופרסל
    אבי חיפה 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוגלובק יצאה ממדפים ברשת יש.
    סגור