השוק

בעלי שופרסל החדש במהלך מרגש: אלו בכירי המשק שהתייצבו מיד

יוסי אמיר ערך מסיבת פורים מפוארת המוקדשת לחיילים שנפצעו בעזה ומלבד השר חיים כץ, עוד הגיעו גם בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת, גלעד אלטשולר, גם ספקים נבחרים של שופרסל הוזמנו לאירוע בין היתר, ניר לוינגר, מנכ"ל החברה המרכזי לייצור משקאות (קוקה קולה ישראל), ואייל ארד, מנכ"ל חטיבת הסחר של קבוצת אסם־נסטלה.
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
בעל השליטה החדש של שופרסל, שלומי אמיר החליט לפנק את חיילי צה"ל וערך בביתו שבסביון מסיבת פורים לחיילים שנפצעו במלחמת 'חרבות ברזל' בזמן הלחימה מה-7.10 ועד ההשתלטות על רצועת עזה.
המוזמן המיוחד למסיבת הפורים של אנשי העסקים שהיו לאחרונה בכותרות לא מעט, היה שר התיירות ויו"ר מרכז הליכוד הנוכחי, ח"כ חיים כץ שנשא נאום במקום לעיני הנוכחים. אביהם של האחים אמיר, דוד עמר, כיהן כראש מועצת נשר מטעם הליכוד ועל כן כנראה הקשר לכץ.

עוד הגיעו גם בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת, גלעד אלטשולר, גם ספקים נבחרים של שופרסל הוזמנו לאירוע בין היתר, ניר לוינגר, מנכ"ל החברה המרכזי לייצור משקאות (קוקה קולה ישראל), ואייל ארד, מנכ"ל חטיבת הסחר של קבוצת אסם־נסטלה, עוד חברת ענק במשק הישראל.
יש לציין כי מדובר בבכירים של שתיים מחמש חברות המזון והמשקאות הגדולות במדינה שהגיעו לכבד את האיש החזק ברשת הקמעונאות הגדולה ביותר בישראל. החיילים זכו לאירוח מפנק במיוחד באדיבותו של אמיר, כאשר ליאור נרקיס הוזמן להופיע לעיני הקהל השמח והמחופש.
כזכור, רק היום נודע כי האחים יוסי ושלומי אמיר שרכשו לאחרונה את שופרסל מתחילים לעשות שינויים משמעותיים, זאת לאחר שנודע כי הם הודיעו למשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר והשיווק, ניצן גולדברג, כי הוא זז מתפקידו ובמקומו מונתה הסגנית שלו, אלה ברין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה