השוק

נקסט ויז'ן סוגרת עסקה ב-2.55 מיליון דולר: "מגבירים את קצב המכירות"

מתחילת השנה דיווחה החברה על 7 עסקאות מהותיות בהיקף של 37.15 מיליון דולר. זו ההזמנה השלישית של נקסט ויז'ן תוך שבוע ימים. לצד קבלת הזמנות חוזרות מלקוחות קיימים וזכייה בפרויקטים חדשים, החברה ממשיכה לקבל הזמנות מלקוחות חדשים מכל העולם. היו"ר חן גולן: "בכוונתנו להמשיך ולחזק את כושר הפיתוח ואת יעילות הייצור"
מערכת ice | 
חן גולן, יו"ר ומייסד נקסט ויז'ן (צילום נועם אשל, shutterstock)
נקסט ויז'ן חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום על קבלת הזמנה נוספת לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ-2.55 מיליון דולר. 
בהודעה לתקשורת הבוקר (שלישי) ציינה החברה כי היא צפויה לספק את ההזמנה בשני משלוחים במהלך הרבעון השלישי של שנת 2024. כאשר 50% מהתמורה שולמה כמקדמה במועד ההזמנה. יתרת התמורה תשולם בטרם אספקת המוצרים ללקוח בכל משלוח. 
 
זו ההזמנה השלישית של נקסט ויז'ן תוך שבוע ימים, בשלישי שעבר דיווחה החברה על הזמנת ענק בהיקף של כ-19.6 מיליון דולר, וביום ראשון האחרון דיווחה החברה על הזמנה בהיקף של כ-1.4 מיליון שקל. מתחילת השנה דיווחה נקסט ויז'ן על 7 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים. סך עסקאות אלה מסתכם להיקף כולל של כ-37.15 מיליון דולר. עסקאות מהותיות מהוות חלק מההזמנות השוטפות שמקבלת החברה במהלך השנה מלקוחות קיימים וחדשים. 
צבר ההזמנות של החברה נכון ליום פרסום הדוחות השנתיים עמד על כ-71.3 מיליון דולר. לצד קבלת הזמנות חוזרות מלקוחות קיימים וזכייה בפרויקטים חדשים, החברה ממשיכה לקבל הזמנות מלקוחות חדשים מכל העולם. החברה פרסמה עם דוחותיה השנתיים תחזית של צמיחה שנתית של לפחות 70% במכירות בשנת 2024 (זאת בהמשך לצמיחה דומה בשלושת השנים הקודמות) והגעה להיקף הכנסות של 88.4 מיליון דולר. 
 
חן גולן, יו"ר נקסט ויז'ן: "אנחנו ממשיכים ברצף העסקאות המהותיות, זוהי עסקה שלישית שאנו מדווחים עליה תוך שבוע ימים. מתחילת השנה דיווחנו על עסקאות בהיקף של כ-37 מיליון דולר ואנו ממשיכים להגביר את קצב המכירות שלנו במענה לביקושים ההולכים וגדלים מצד לקוחותינו ולקוחות חדשים. נקסט ויז'ן זוכה להכרה בינלאומית גוברת ובכוונתנו להמשיך ולחזק את כושר הפיתוח ואת יעילות הייצור כדי לספק פתרונות צילום באיכות הגבוהה ביותר ובמענה מלא לצרכיי הלקוחות".  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה