השוק

חברות הביטוח מגדילות את ההשתתפות בטיפול של ברינסווי

ברינסווי פרסה כבר 11 מערכות בישראל והיא נערכת להגברת הנוכחות על רקע המלחמה והעלייה במספר נפגעי הנפש; חברות הביטוח הגדילו את ההשתתפות שלהם בטיפול של החברה ב-45%
ניצן כהן |  1
מניות (צילום vecteezy)
ברינסווי מגבירה את הנוכחות שלה בישראל, כך עולה מדיווח של החברה. עד פרסה החברה 11 מערכות שלה בישראל והיא צפויה להגביר את הנוכחות שלה בשוק המקומי על רקע המלחמה והכמות הגדולה של נפגעי הנפש בעקבותיה.
ברינסווי פיתחה טיפול באמצעות פולסים חשמליים שניתן כחלק מטיפול בדיכאון חריף, הפחתת חרדות ועוד מספר טיפולים המיועדים לסובלים מהפרעות פסיכיאטריות. בישראל של אחרי ה-7 באוקטובר נרשמה עלייה במספר נפגעי הנפש עד כי הגורמים הרשמיים מעריכים שעד לסוף השנה יתווספו 10,000 נפגעים בתחומים אלה כתוצאה מהמלחמה.
 
על פי גורמים בשוק ההון העובדה שלאחרונה הגדילו חברות הביטוח את השיפוי שהן נותנות לטיפול של ברינסווי מהווה זרז עבור החברה להגביר את הפריסה של המכשירים שלה בישראל.
מנתוני ברינסווי חברות הביטוח הגדילו לאחרונה את ההשתתפות שלהם בטיפול בפיתוח של החברה ב-45% וזו כבר השתתפות שמאפשרת לחברה ולו להציע את המוצר שלה כחלק מהטיפול בנפגעים מהמלחמה שכאמור עולה בקצב גבוה מאוד, קצב שמצריך התייחסות שונה מעט של המערכת הרפואית.
ברינסווי סיימה את השנה עם הכנסות של 31.7 מיליון דולר והפסד תפעולי של 5 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 27.1 מיליון דולר ב-2022 והפסדים תפעוליים של 12.6 מיליון דולר. את הרבעון הנוכחי (הראשון של 2024) היא צפויה לסגור עם הכנסות בטווח של 8.35 מיליון דולר עד 8.72 מיליון דולר והפסדים של 2 סנט למניה לעומת הפסדים של 14 סנט למניה שהציגה ברבעון הראשון של 2023.
"בריינסוויי ממשיכה לעשות צעדים משמעותיים בהתרחבות הגלובלית שלה, ואנו מייחסים משמעות רבה ליכולתנו להציע את הטיפול הייחודי של בריינסוויי לחולים בתחום בריאות הנפש בישראל", מסר הדר לוי, מנכ"ל בריינסוויי. "בעקבות האירועים האחרונים בישראל, ישנה עלייה בביקוש לטיפול במצבים חמורים בתחום בריאות הנפש, וחשוב לנו מאוד כי טיפולי Deep TMS יהיו זמינים לחולים רבים ככל האפשר", סיכם לוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צניחה חופשית של הנייר
    והנייר בתגובה צונח 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הודעה חיובית שולחת את הנייר לירידה של עוד 5% 40% צניחה מתחילת השנה.
    סגור