השוק

אופטימיות זהירה בשוק המט"ח: הדולר יורד ב-0.9%

אירוע רודף אירוע, מה שגורם לתנודתיות גבוהה במסחר במט"ח; התנודתיות הגדולה במסחר במט"ח היא תולדה ישירה של חוסר הוודאות בישראל ואחרי שהדולר כבר נסחר אתמול סביב ה-3.75 שקל, הוא יוד לרמה של 3.7 שקל
ניצן כהן | 
אילוסטרציה (צילום vecteezy)
אירוע רודף אירוע וכל תנודה גוררת איתה שינויים קיצוניים במצב הרוח הלאומי שמקבל ביטוי לא רק בהפגנות ברחובות אלא גם בשוק המט"ח שהוא אחד השווקים שמגיבים במהירות הגבוהה ביותר לאירועים.
כך למשל אתמול עם העלייה בחשש מכניסה של צה"ל לרפיח והתגברות הירי מהצפון, הדולר כבר הגיע שוב לרמות של ה-3.75 שקל. בערב התפרסמו ידיעות שהחמאס מקבל את תנאי הפסקת האש והדולר החל להיחלש, ואז כניסה של צה"ל לרפיח ואנחנו שוב ב-3.75 שקל.
 
הבוקר החל אבק יום האתמול לשקוע וידיעות "מרגיעות" החלו לזרום שהשורה התחתונה היא שצה"ל נכנס באופן מוגבל לרפיח, במקצועיות ויכולת קרקעית לא פחות ממדהימה, כפי שהתגלה במלחמה הזו, וזה אומר שלא נסגרה הדלת להסכם לשחרור החטופים.
המסחר במט"ח מגיב מהר לאירועים והבוקר החל הדולר להיחלש כך שבשעה הזו הוא יורד בכ-0.9% ונסחר סביב רמת ה-3.7 שקל. האירו יורד בשיעור חד יותר של כ-1% לרמה של 3.99 שקל והלירה שטרלניג יורדת ביותר מ-1.1% לרמה של 4.65 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה