השוק

עם צפי להכנסות של כ-88 מיליון דולר: חברת הפרסום הדיגיטלי חוגגת

פריון נטוורק הודיעה על תוצאות כספיות מקדמיות לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2025. פריון נטוורק צפויה לדווח על הכנסות של כ-88 מיליון דולר  ו-EBITDA מתואם של כ-1.5  מיליון דולר
מערכת ice | 
טל יעקובסון (צילום אוהד דיין)
פריון נטוורק, המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחום הפרסום הדיגיטלי, הודיעה היום (רביעי) על תוצאות פיננסיות מקדמיות לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2025. החברה צפויה לדווח על הכנסות של כ-88 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של כ-1.5  מיליון דולר ברבעון הראשון של 2025. במקביל לפרסום התוצאות המקדמיות, מניית פריון נטוורק עלתה היום ב-8.62% בנאסד"ק.
עוד נודע, כי שיעור ה-EBITDA המתואם מההכנסות בניכוי עלויות מדיה צפוי להגיע לכ-4%  ברבעון הראשון. תוצאות מקדמיות אלה משקפות את הישגיה של החברה במהלך השנה. מלבד זאת, ניכר כי נרשמה תגובה חיובית כתוצאה מהשקת אסטרטגית החברה. 
טל יעקובסון, מנכ"ל חברת פריון נטוורק, הביע שביעות רצון מהתוצאות המקדמיות של דו"ח הרבעון הראשון והוסיף: "הביצועים הללו מחזקים את אמונתנו בכך שאסטרטגיית Perion One  היא הצעד הנכון – גישה מאוחדת ומונחית בינה מלאכותית, המציבה אותנו על מסלול צמיחה ארוכת טווח ובת קיימא". חברת פריוון נטוורק תפרסם את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ, 2025, לפני פתיחת המסחר בנאסד”ק ב-13 במאי 2025. 
כזכור, בחודש פברואר האחרון החברה השיקה את אסטרטגיית ׳Perion One׳.  אותה אסטרטגיה נועדה לאחד את המותגים והטכנולוגיות של החברה לפלטפורמה מתקדמת המכונה Perion One. מלבד זאת, נודע כי המערכת תתמוך במעמדה של החברה כשותפה מועדפת בקרב מותגים, סוכנויות וקמעונאים בענף הפרסום הדיגיטלי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה