השוק
רמי לוי, ויקטורי ושופרסל בלחץ? הרשת שנכנסה לעיר מרסקת מחירים
רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף ושופרסל מצאו עצמם נגררים למירוץ מדרון של מבצעים והנחות דרמטיות, כשכל אחד מנסה לשמר את חלקו בשוק בעפולה, כשרשתות הענק מייצרות לעצמן מלחמה על מאות אלפי הקונים באזור
כשקרפור פתחה את שעריה בעפולה על שטח של 4,000 מ"ר במתחם שפע ברכת השם לשעבר, אף אחד לא צפה שהעיר השקטה תהפוך למרכז סערה כלכלית שמזעזעת את כל מפת הקמעונאות בישראל. התוצאה המיידית? מלחמת הישרדות קיומית בין הרשתות שהביאה לקריסת מחירים בלתי רגילה.
על פי הפרסום במעריב, רמי לוי, ויקטורי, יוחננוף ושופרסל מצאו עצמם נגררים למירוץ מדרון של מבצעים והנחות דרמטיות, כשכל אחד מנסה לשמר את חלקו בשוק שהפך פתאום למעבדה חיה של תחרות אמיתית. הפערים המקוממים בין הפריפריה למרכז נמדדים בשמן זית איכותי שעולה 39 שקל בתל אביב נמכר בעפולה בפחות מ-20 שקל.
כזכור רק השבוע באמצעות אתר פרייסז, ערכנו בדיקה והשווינו סלים כמעט זהים של מוצרים נפוצים להשלמת קנייה באמצע השבוע. להפתעתנו, רשת רמי לוי, שבעבר שלטה בדירוגים, לא נמצאת במקום הראשון.
את הסל הזול ביותר סיפקה דווקא קרפור היפר, עם סכום של 444.09 שקלים בלבד. מנגד, הסל היקר ביותר נמצא בשופרסל דיל, שעמד על 521.07 שקלים פער של 77 שקלים ויותר מ־17% הבדל עבור אותם מוצרים.
עוד ב-
רמי לוי, שבאופן מסורתי נחשב לרשת מוזלת, ירד בדירוג ונמצא כעת אחרי קרפור נתון שמעיד על שינויים בשוק וייתכן שגם על תחרות מוגברת בין הרשתות, במיוחד בימים בהם הציבור רגיש למחירים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



