השוק

הסוף לקופאיות בסופרמרקטים בישראל? מנכ''ל ויקטורי חושף את האמת

אייל רביד, מנכ"ל ובעלים רשת ויקטורי בתערוכת "ישראפוד 40" של קבוצת שטיר: "הבעיה המרכזית בענף היא בכוח האדם התפעולי והניהולי. העולם הולך לכיוון של שירות עצמי והלקוח יקנה הכול באונליין. המותג הפרטי לא עובד בארץ"
דסק צרכנות | 
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, פייסבוק/ אייל רביד, shutterstock)
אירוע המזון הגדול של ישראל - קבוצת שטיר פתחה היום את אירועי שבוע תעשיות המזון, האירוח וקמעונאות המזון הגדול של ישראל "תערוכת ישראפוד 40", באקספו תל אביב. ישראלה וגיל שטיר פתחו הבוקר את תערוכת ישראפוד ה-40 במספר לצד 52 שגרירים ונספחים כלכליים ואת כנס הקמעונאות בו השתתפו בעלים ומנכ"לים של רשתות השיווק הגדולות במשק, ביניהם: רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, אייל רביד, בעלי רשת ויקטורי ועוד.
אייל רביד, מנכ"ל ובעלים רשת ויקטורי אמר בפאנל: "הבעיה המרכזית בענף היא בכוח האדם התפעולי והניהולי, ולכן יש לנו ברשת הרבה עובדים זרים. העולם הולך לכיוון של שירות עצמי והלקוח יקנה הכול באונליין''.
עוד הסביר לגבי עניין המותגים הפרטיים בארץ: ''מי שייתן שירות טוב באונליין הוא זה שיצליח. אנחנו בויקטורי מייבאים, ולא עושים מותג פרטי - זה פשוט לא עובד בארץ. ישראל היא מדינה ממותגת עם נאמנות גבוהה למותגים."

רמי לוי, מנכ"ל ובעלים, רמי לוי שיווק השקמה הוסיף: ''קיבלנו 1,000 עובדים זרים, צריכים עוד 700–800, וחייבים שיגיעו מהר. באונליין אנחנו מרוויחים - לא הרבה. אם הדולר יישאר ברמה של  ₪3.20, בעוד כמה חודשים תראו ירידת מחירים. אם הרווח הגולמי אצלנו היה $ וירד ל-21% זה סימן שהורדנו מחירים. במגמות לשנים הקרובות נפתח עשרות סניפים של ‘רמי לוי בשכונה’ בין 100–120 סניפים ונפתח סניפים נוספים בפריפריה”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה