השוק

הבורסה הישראלית מנצחת גם את דובאי: טיפסה ביום המסחר מעל שכנותיה במזרח התיכון

בורסת ת"א 35 נסגרה בעלייה חדה של 1.84%, בעוד במדינות הסמוכות חוו ירידות חדות. מדד ה-EGX 30 במצרים נופל באחוז, בדובאי ירידה של 0.5% ובסעודיה עלייה של 0.4%
שרון טל | 
שוק ההון
ישראל נכנסה הערב לסגר שלישי, אך בכל הקשור לשוק ההון, נראה כי ישראל פתוחה לחלוטין. ת"א 35 נסגר בשער של 1,497.38 נק', לאחר שעלה ב-1.84%, ת"א 125 עם עלייה של 1.91% ושער של 1,559.28 אג'. 
המניות הישראליות השלימו ביום המסחר (ראשון) את הזינוק הגדול ביותר בין השווקים במזרח התיכון, כך דווח הערב בבלומברג. מדד ת"א 35 זינק ב-1.84%, בעוד המדד המצרי EGX 30 ירד באחוז, המדד בדובאי ירד ב-0.5%, מדד המניות של ערב הסעודית טיפס ב-0.4%.
מצרים הייתה המפסידה הגדולה ביותר לאחר שהבנק המרכזי השהה את ההקלות הכספיות על רקע החשש מההשפעה של מוטציית הקורונה על השווקים. המניה בדובאי נפלה לאחר שהממשלה הודיע כי היא צפויה להוציא כ-15.5 מיליארד דולר בשנה כדי להתמודד עם המגפה. המדדים במזרח התיכון נסחרו בעיקר מתחת לנפח הממוצע שלהם במהלך 30 הימים האחרונים על רקע חופשות סוף השנה.
"למרות שהנזילות דלילה, אנו מאמינים כי עם החששות סביב המוטציה לקורונה, אנו יכולים לראות את המשקיעים ממשיכים להתמקם בפתיחה המחודשת וההתאוששות המחזורית בענפי נסיעות, תיירות, בנקים, פטרוכימיים ונדל"ן", אמרה דיווי ארורה, מנהלת כספים בדמן השקעות בדובאי. "מחיר הנפט שלא ירד מתחת ל-50 דולר תומך גם בשווקים האזוריים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה