השוק

פורצת לתחום האלכוהול: אובר רוכשת פלטפורמת משלוחים ב-1.1 מיליארד דולר

חברת הנסיעות השיתופיות אובר הודיעה כי תרכוש את חברת המשלוחים Drizly, שמספקת משלוחי אלכוהול תמורת 1.1 מיליארד דולר, בעסקת מזומן ומניות. הרכישה מגיעה לאחר ששירותי המשלוחים חוו זינוק משמעותי במהלך תקופת משבר הקורונה
ארנולד נטייב | 
אובר (צילום רישיון חופשי unsplash)
חברת הנסיעות השיתופיות אובר הודיעה היום (שלישי), כי תרכוש את חברת המשלוחים Drizly, שמספקת משלוחי אלכוהול תמורת 1.1 מיליארד דולר, בעסקת מזומן ומניות
העסקה, שטרם הושלמה עד הסוף, תביא לכך ש-דריזלי תשתלב באפליקציית משלוחי המזון של אובר (Uber eats), ותישאר גם בתור אפליקצייה עצמאית כפי שהייתה עד כה. בניגוד לאובר, לדריזלי אין נהגים משלה, אך היא מספקת לקמעונאיות אלכוהול בכל הגדלים תשתית אונליין לניהול המשלוחים שהן מבצעות בעצמן.
חברת הסטארט אפ מבוסטון, נוסדה בשנת 2012, על פי מה שמתואר כשיחה פשוטה בין שני חברים שבסך הכל רצו לקנות אלכוהול, אך לא היה מי שיספק להם את המוצר. כעת החברה פועלת בלמעלה מ-1400 ערים ברחבי ארצות הברית ומספקת אלכוהול דרך האפליקצייה שלה בתוך פחות משעה. 
"המטרה שלנו היא להקל על חייהם של האנשים. לכן התחדשנו בקטגוריות חדשות כמו מצרכי מזון, מרשמי תרופות וכעת פרצנו אל תחום האלכוהול", אמרה מנכ''ל אובר, דארא ח'וסרו-שאהי. הרכישה מגיעה לאחר ששירותי המשלוחים חוו זינוק משמעותי במהלך תקופת משבר הקורונה, כאשר שירותי המשלוחים של אובר זינקו, לעומת ירידה משמעותית בביקוש להסעת בני אדם. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה