השוק

אלון רבוע כחול ושותפותיה זכו במכרז להפעלת קווי תחבורה ציבורית בנתניה

החברה בבעלותו של מוטי בן משה, יחד עם איזי בס וציר הסעות יחליפו בינואר 2022 את חברת "אגד תעבורה", המפעילה כיום את קווי התחבורה הציבורית בעיר היהלומים
כפיר אדר |  2
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן)
אלון רבוע כחול ישראל ושותפותיה - איזי בס וציר הסעות, זכו אמש במכרז הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה להפעלת קווי התחבורה הציבורית העירוניים בנתניה ויחליפו בינואר 2022 את חברת "אגד תעבורה", המפעילה כיום את קווי התחבורה הציבורית בעיר.
יצויין, כי חברת איזי בס מתמחה בביצוע תגבורי תחבורה ציבורית עבור מגוון מפעילים. הניסיון הייחודי שנצבר על-ידי איזי בס לאורך השנים ישרת את הקבוצה הזוכה בהפעלת התחבורה הציבורית באשכול נתניה. אלון רבוע כחול ישראל שבבעלותו המלאה של איש העסקים מוטי בן משה, מחזיקה ב-60% מהחברה הזוכה, שתפעל תחת המותג ”אקסטרה תחבורה ציבורית”. איזי בס וציר הסעות מחזיקות ביתרת האחזקה - 40% בחברה המשותפת.
הכניסה לתחום התחבורה הציבורית הינו נדבך נוסף בהרחבת תחומי הפעילות של אלון רבוע כחול ישראל  בתחום התשתיות, וזאת בנוסף לתחומי הנדל"ן, האנרגיה, הלוגיסטיקה והקמעונאות (באמצעות חברות הבת דור אלון, IPM , רבוע כחול נדל"ן ונעמן גרופ). את הגשת המכרז ליוו אמנון אלון, ממשרד הייעוץ הכלכלי וריאנס-אסכולה ועו"ד ירון כהן, ממשרד עורכי הדין ארדינסט בן-נתן טולדנו.
כזכור, השבוע הודיעה אלון רבוע כחול ישראל שכחלק מהרחבת זרוע הלוגיסטיקה שלה, חתמה החברה על הסכם עקרונות לרכישת חברת השילוח והלוגיסטיקה הבינלאומית פריץ - נציגתה של ענקית השילוח הבינלאומית FedEx, הכוללת גם את חברת מובילי דרור. כפי שפורסם, אלון רבוע כחול עתידה למזג את פעילות בי לוגיסטיקה אל תוך פריץ כחלק מהעסקה האמורה.
יבגני צ'רקסקי, סמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של רבוע כחול מסר, כי "חלק מהאסטרטגיה של קבוצת הרבוע הכחול מאז רכש מוטי בן-משה את השליטה בקבוצה, היא הרחבת פורטפוליו הנכסים המניבים בתחומי הנדל"ן, האנרגיה והתשתיות, זאת לצד הרחבת פעילויות הקמעונאות והלוגיסטיקה. השבוע, כאמור, דיווחה רבוע כחול על יישום מוצלח של אסטרטגיה זו, כפי שבא לידי ביטוי בשתי עסקאות שונות - ההתקשרות לרכישת חברת פריץ והזכייה במכרז התחבורה הציבורית באשכול עירוני נתניה. אנו רואים בתחבורה ציבורית בישראל תשתית לכל דבר ועניין. מדובר בתחום יציב וצומח שנשען על נתוני הדמוגרפיה החזקים של מדינת ישראל ועל המשך הצמיחה במשק".
"תחום התחבורה הציבורית בישראל היה לאורך שנים בתת-שירות לעומת מדינות ה-OECD ומדינת ישראל נמצאת במרוץ לסגירת הפערים. את המהלך מובילה הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה ובשנים האחרונות ניתן לראות תוספות שירות  מרשימות באשכולות החדשים. אנחנו מאמינים בהמשך הצמיחה בתחום לצד העלאת רמת השירות בעשור הקרוב". הזכייה במכרז נתניה הינה הצעד הראשון של הקבוצה בתחום התחבורה הציבורית. "אקסטרה תחבורה ציבורית" תפרוש את קווי התחבורה הציבורית בכלל שכונות המגורים ואזורי התעסוקה בנתניה - ותספק לתושבים והעובדים בעיר ובסביבתה תחבורה ציבורית מהירה, זמינה ויעילה, תוך התאמת תדירות הקווים לביקושים ככל שיתפתחו תוך הארכת שעות הפעילות, עם דגש גם לאזורי התעסוקה והמסחר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה טעות
    עמי 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח איפה יש איזורי מסחר ותעסוקה בנתניה? עיר גמורה כל הנוסעים ביטוח לאומי
    סגור
  • 1.
    כמה תאבון
    אחד העם 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מסתפקים במה שיש. רוצים לאכול את כל העולם.
    סגור