השוק

החברה הישראלית הזאת הגישה טופס לקראת הנפקה בבורסת ניו יורק

חברה ישראלית העוסקת בתחום מדדי דיגיטל הודיעה כי הגישה מסמכי רישום לקראת הנפקה בבורסה בניו-יורק. אם תונפק, תהיה החברה הישראלית השלישית שמניותיה נסחרות בבורסת ניו-יורק
מערכת ice | 
מניות (צילום freepik, pexels)
סימילרווב (Similarweb) הישראלית הודיעה כי הגישה מסמך רישום לקראת הנפקה בבורסת ניו-יורק. החברה שעוסקת במדידה וחיזוי של תחום הדיגיטל ועומדת מאחורי פיתוח כלים למדידות בתחום זה, הודיעה שהיא הגישה באופן פומבי מסך רישום בטופס F-1 לרשות לניירות ערך האמריקאית ולבורסות ניו-יורק בארה״ב, זאת בדרך להנפקה ראשונית של מניותיה של החברה.  מספר המניות שיוצעו וטווח המחירים להנפקה טרם נקבע. סימילרווב מבקשת לרשום את המניות הרגילות שלה בבורסת ניו יורק תחת השם ״SMWB״.
ג׳יי פי מורגן וסיטיגרופ ישמשו חתמים מובילים בהנפקה המוצעת, לצד ברקליס וג׳פריס שישמשו כחתמים נוספים בהנפקה המוצעת. JMP Securities, אופנהיימר ושות׳ לצד וויליאם בלייר ישמשו כשותפים מנהלים. כאמור, מסמך הרישום המתייחס למכירה המוצעת של ניירות ערך מטעם סימילרווב הוגש לרשות לניירות ערך האמריקאית אך טרם נכנס לתוקף ועד לסיום הליך ההנפקה לט ניתן יהיה לרכוש מניות של החברה. 
סימילרווב שהוקמה בשנת 2007 על ידי אור עופר פיתחה פלטפורמה למדידת התנהגות מקוונת. החברה עובדת כיום עם מיליוני משתמשים שמסתמכים על התובנות של הפלטפורמה כבסיס להבנת העולם הדיגיטלי. הפלטפורמה משרתת מגוון רחב מאוד של לקוחות פרטיים ומקבלי החלטות בארגונים גדולים  ומסייעת ללקוחותיה לקבל החלטות מושכלות על ידי הבנת המרחב הדיגיטלי שבו הם פועלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה