השוק

דירוג קרנות ההשתלמות: אלו 5 הקרנות הטובות של מרץ

קרנות ההשתלמות הן כלי השקעה פופולרי מאוד בשל הטבות המס וטווח ההשקעה שמאפשר גמישות רבה למנהלי ההשקעות; אז אלה הן 5 הקרונות הטובות בחודש מרץ ותתחילו להתרגל: חברת ביטוח אחת חוזרת לקדמת הבמה
ניצן כהן | 
לימוד בורסה מניות (צילום פלאש 90 freepik)
קרנות ההשתלמות הן אפיק השקעה פופולרי במיוחד לטווח הבינוני. הקרנות נהנות מהטבת מס משמעותית בזמן ההפקה ובזמן שהן מייצרות רווחים ולכן במשך השנים הן הפכו לאפיק השקעה פופולרי.
חודש מרץ היה חודש טוב בשווקים הפיננסים וכל הטוב הזה התגלגל גם לקרנות הנאמנות שנאבקות על אמון המשקיעים. אם השמות של מנהלי הקרנות נשמעים לכם מוכרים אז תתרגלו לשם נוסף: חברת הביטוח הראל שמצליחה להכניס כלי השקעה נוסף שלה לדירוג האפיקים הפופולריים.
כאמור, חברת הביטוח הראל מצליחה להכניס כבר חודש שני ברציפות את קרן הנאמנות הגמישה שלה לרשימת הקרנות הטובות בבורסה ועכשיו היא מכניסה למקום החמישי בדירוג קרנות ההשתלמות את קרן ההשתלמות הכללית שלה שהניבה בחודש מרץ תשואה של 2% בדיוק כמו המתחרות הקטנות יותר.
למקום הראשון הגיעה קרן ההשתלמות של ילין לפידות שהניבה תשואה חיובית של 2.45% כשמתחילת השנה הניבה הקרן תשואה חיובית של 3.84%. בית ההשקעות אנליסט, חוזר גם הוא לקדמת הבמה עם תשואה חיובית של 2.43% בחודש מרץ. מתחילת השנה הניבה הקרן הכללית של אנליסט תשואה חיובית של 4.47%.
בית ההשקעות מור שומר ביציבות על מיקומים גבוהים כמעט בכל דירוג כשבחודש מרץ הגיעה קרן ההשתלמות הכללית שלו למקום השלישי עם תשואה חיובית של 2.3%. מתחילת השנה הניבה הקרן הכללית של מור תשואה חיובית של 4%.
אקסלנס הגיעה למקום הרביעי עם תשואה חיובית של 2% כשמתחילת השנה הניבה הקרן תשואה חיובית של 4.11%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה