השוק

סונוביה הגישה בקשה לפטנט בארה"ב על הטכנולוגיה שלה וחזרה לשווק באיחוד האירופי

סונוביה, אחת החברות המעניינות בבורסה הגישה בקשה לפטנט ארעי על הטכנולוגיה שלה בארה"ב ובמקביל חזרה לשווק את המוצרים שלה באיחוד האירופי
ניצן כהן | 
מעבדה של סונוביה (צילום סונוביה)
סונוביה, אחת החברות המעניינות בבורסה של תל אביב, הגישה בארה"ב בקשה לפטנט ארעי על הטכנולוגיה שלה. הבקשה מאפשר לחברה הגנה על המוצר במשך שנה שבמהלכה היא אמורה להגיש בקשה להכרה בפטנט באופן רגיל.
השבוע הטוב שעובר על סונוביה מגיע בהמשך להודעה שפרסמה החברה בתחילת השבוע, אז דיווחה שסיימה את ההתאמה של המוצר שלה לרגולציה במדינות האיחוד האירופי והיא חוזרת לשווק אותם שם, זאת לאחר שהפסיקה את השיווק בצרפת לפני מספר חודשים.
הפיתוח של סונוביה מעניין לאור העובדה כי היא מצליחה באמצעות טכנולוגיה שפיתחה להפוך בדים למוגנים מפני חדירת ממים. הטכנולוגיה של החברה מבוססת על גלי אולטרסאונד מה שהופך את הפיתוח למעניין עוד יותר.
במהלך משבר הקורונה ערכה סונוביה ניסויים שהיו אמורים לבדוק את עמידות הטכנולוגיה שלה בפני וירוסים וזאת כדי לעשות בה שימוש בייצור של מסיכות רב פעמיות. כאן המצב קצת הסתבך והחברה נאלצה להפסיק את השיווק בצפרת אולם השבוע, כאמור, החברה השלימה את ההתאמה של המוצר שלה לרגולציה האירופית שאיפשרה לה לחזור לשווק את המוצרים ברחבי האיחוד.
סונוביה נסחרת בבורסה של תל אביב לפיח שווי שוק של 322 מיליון שקל. המניה של החברה עשתה ראלי של יותר מ-15% מתחילת החודש.
סונוביה החברה הוקמה ב-2013 ע"י שוקי הרשקוביץ, יזם בתחום הביומד, למטרת מסחור שני פטנטים מאוניברסיטת בר אילן, בתחום הציפויים האנטי-בקטריאליים על טקסטיל. הטכנולוגיה המהפכנית של סונוביה עושה שימוש בגלי אולטרא-סאונד להקניית תכונות אנטי ויראליות ואנטי בקטריאליות למוצרי טקסטיל, תוך חסכון בכימיקלים מזהמים המשמשים את התעשיה כיום.
להערכת החברה, שוק הטיפולים האפליקטיביים לטקסטיל, המוערך כיום בכ-15 מיליארד דולר בשנה, יחויב - מכוח רגולציה ומכוח דרישות השוק - לאמץ טכנולוגיות ירוקות. האפליקציה הראשונה של החברה הינה ציפוי אנטי בקטריאלי ואנטי ויראלי עמיד וידידותי לסביבה על גבי טקסטיל (99% יעילות נגד COVID19).
לאחרונה התקשרה החברה בהסכם פיתוח אפליקציה לחסינות מים עם חברה אירופאית מובילה בתחום. החברה עתידה להמשיך ולפתח אפליקציות נוספות כגון חסינות אש וצבע, והשאיפה היא לתפוס נתח שוק מהותי משוק הטיפולים האפליקטיביים לטקסטיל בתוך עשור, תחת מודל עסקי של מכירת מכונות ותרכובות כימיה ליצרני הטקסטיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה