השוק

כספי מאחוריך? המספרים מאחורי עונת הבכורה של דני אבדיה ב-NBA

אחרי הפציעה הנוראית של דני אבדיה לפנות בוקר, אתר ice ריכז את כל המספרים מאחורי עונת הבכורה של הרוקי הישראלי. וגם: השוואה בין עונות הבכורה של עומרי כספי לדני אבדיה, מי עשה עונה טובה יותר?
אביחי דלאל | 
הפציעה של אבדיה (צילום צילום מסך)
חובבי הכדורסל בישראל התעוררו היום (חמישי) לבשורות מרות, דני אבדיה, הרוקי הישראלי, שבר את הקרסול וסיים את עונת הבכורה שלו מוקדם מן הצפוי. אנשי תקשורת וחברים לקבוצה דאגו לפרגן לחבר הפצוע ודני אבדיה הגיב בדף האינסטגרם "אחזור חזק יותר".
המספרים מאחורי אבדיה
אבדיה במקום ה-223 ברשימת המשתכרים ב-NBA, המקום ה-96 מבין כל הפורוורדים ב-NBA ובמקום השמיני מבין חברי הקבוצה שלו. אבדיה הכניס השנה לכיסו כ-4.7 מיליון דולר. במידה וימשיך בוויזארדס ואופציית הקבוצה שלו תתממש הוא יוכל להכניס לכיסו כ-20 מיליון דולר ב-4 עונות. 
כמו כן, אתר ice ערך השוואה בין עונת הרוקי של דני אבדיה לעונת הרוקי של עומרי כספי, שני הישראלים ששיחקו ב-NBA. השניים רשמו עונה דומה מאוד בעונת הרוקי. כספי בעונת הרוקי שלו בסקרמנטו קינגס בעונת 09/10 ודני אבדיה בוושינגטון וויזארדס בעונה הנוכחית, 20/21. 
כספי רק לפני שבוע התייחס לעונה של אבדיה בפודקאסט וויזראלי של הוויזארדס כשאמר: "אני מאד אוהב את דני ורוצה שהוא יצליח בגדול באמריקה. זה לא מתמטיקה כמו שזה אומנות הדברים האלה שאתה עובר ואיך להתמודד עם זה, ככה שדווקא בתקופות פחות טובות אני אוהב להרים לו טלפון ולשלוח לו הודעה שתעלה אצלו חיוך"
צפו בנתונים:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה