השוק

אנבידיה רשמה שיא הכנסות ברבעון הפיסקלי הראשון של 2022

על פי תוצאות הדו"ח הרבעוני, החברה הכניסה 5.66 מיליארד דולר - זינוק של 84% בהכנסות משנה לשנה, ועלייה של 13% בהשוואה לרבעון הקודם. כמו כן הודיעה על פיצול של ארבע למניות החברה
כפיר אדר | 
מנכל ומייסד אנבידיה גנסן הואנג (צילום באדיבות אנבידיה)
אנבידיה דיווחה היום (חמישי) על הכנסות שיא של 5.66 מיליארד דולר ברבעון הראשון לשנה הפיסקלית 2022, שהסתיים ב-2 במאי 2021, זינוק של 84% בהכנסות משנה לשנה, ועלייה של 13% בהשוואה לרבעון הקודם. החברה רשמה הכנסות שיא בתחומי הגיימינג, מרכזי נתונים ופלטפורמות וירטואליזציה מקצועיות.
רווחי GAAP למניה מדוללת הגיעו לשיא של 3.03 דולר, עלייה של 106% משנה לשנה ו-31% מהרבעון הקודם. רווחי Non-GAAP למניה מדוללת עמדו על 3.66 דולר, עלייה של 103% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ועלייה של 18% בהשוואה לרבעון הקודם.
"היה לנו רבעון נהדר, עם ביקוש חזק למוצרי החברה שהניע הכנסות שיא", אמר ג'נסן וואנג, מנכ"ל ומייסד אנבידיה. "עסקי מרכזי הנתונים שלנו ממשיכים להתרחב, כאשר תעשיות העולם השונות מבצעות שימוש בטכנולוגיות הבינה המלאכותית של NVIDIA על מנת לבצע עיבוד בתחומי ראייה ממוחשבת, Conversational AI, הבנת שפה טבעית ומערכות המלצה. NVIDIA RTX המציאה מחדש את הגרפיקה למחשבים, והיא מניעה שדרוגים לאורכן ורוחבן של תעשיות המשחקים והעיצוב. השותפים שלנו משיקים את גל המחשבים הניידים הגדול ביותר שמונע באמצעות NVIDIA. בכל התעשיות, האימוץ של פלטפורמות המחשוב של NVIDIA מאיץ".
"מלאנוקס, שנה לאחר הרכישה, עלתה על הציפיות שלנו והפכה את NVIDIA לחברת מרכזי נתונים ומחשוב מואץ בכל קנה מידה. אנו ממשיכים בדרכנו עם הרכישה המתוכננת של Arm, שתאיץ את החדשנות והצמיחה באקו-סיסטם של החברה. מגיימינג, מחשוב ענן, AI, רובוטיקה ורכבים אוטונומיים, ועד לגנומיקה וביולוגיה חישובית, NVIDIA ממשיכה לעשות עבודה רבת השפעה על מנת להביא לעתיד טוב יותר", הוסיף וואנג.   
NVIDIA שילמה דיבידנדים רבעוניים במזומן של 99 מיליון דולר ברבעון הראשון. היא תשלם את הדיבידנד הרבעוני הבא שלה במזומן, בסך 0.16 דולר למניה, ב-1 ביולי 2021 עבור כל בעלי המניות הרשומים נכון ל-10 ביוני 2021.  
ב-31 במאי 2021, דירקטוריון החברה הודיע על פיצול של ארבע למניית NVIDIA, עם מניות נוספות אותן צפויה החברה להפיץ ב-19 ביולי, 2021. פיצול המנייה נתון לאישור בעלי המניות באספת בעלי המניות השנתית של החברה, שתערך ב-3 ביוני לטובת אישור הגדלת מספר המניות הרגילות מ-2 מיליארד ל-4 מיליארד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה