השוק

דובי פרנסס מגייס עובדים לחברות הקרן שלו בקמפיין ראשון מסוגו

דובי פרנסס יוצא עם קרן ההון-סיכון שלו לקמפיין ייחודי וראשוני לגיוס עובדים לחברות הפורטפוליו של הקרן. הקמפיין שנעשה בשיתוף סיטימדיה, יצא בתפוצה רחבה בדיגיטל ובשילוט חוצות במרכזי בישראל ופרנסס עצמו חתום עליו אישית 
מערכת ice | 
דובי פרנסס (צילום גיא מדור)
קרן ההון-סיכון Group 11 בבעלותו ומייסודו של איש העסקים דובי פרנסס יוצאת בקמפיין ייחודי לגיוס עובדים לחברות הפורטפוליו הקרן כשפרנסס בעצמו חתום על הקמפיין שנעשה בשיתוף משרד הפרסום סיטימדיה. הקמפיין עלה בשבוע שעבר בשלטי חוצות במוקדים מרכזיים בישראל לצד תפוצה נרחבת בדיגיטל ובעיתונים ומטרתו לגייס עובדים לחברות הפורטפוליו של הקרן, חלקן חברות יוניקורן.
מדובר בקמפיין ייחודי וראשון מסוגו בישראל ובעולם בו קרן ההון-סיכון שמשקיעה בחברות לוקחת אליה את המשימה של גיוס עובדים לחברות הקרן, שמונות כשלושת אלפים עובדים יחד ומחזיקות במאות משרות פנויות. הקמפיין עובר תחת המשפט, we only work with the best". you can too". השילוט נפרס במוקדים המרכזיים בארץ מעל נתיבי איילון. כמו כן פורסם עמוד שלם בעיתונים בו פרנסס עצמו פונה למחפשי העבודה בתחום. המטרה היחידה של הקמפיין היא גיוס עובדים ולכן בכל תצורותיו הוא מפנה ישירות לאתר הדרושים של הקרן.
בנישת העיתונים של הקמפיין פונה פרנסס עצמו באופן אישי כשהוא חתום על מכתב שהופץ ובו כתב, "יצירה וחדשנות, החומרים מהם עשויה הרוח הישראלית, הן המנוע של שינוי, צמיחה, ותקווה. לכן, גם בתוך התקופה המורכבת שעוברת על כולנו, אנחנו ב- Group 11 מאמינים שצריך להמשיך לעשות, להסתכל קדימה, ולבחור בחיים עצמם.
לפני מספר ימים, צירפנו בגאווה את חברת הפורטפוליו Sunbit אל משפחת חדי הקרן של Group 11 המונה כיום חמישה חדי קרן בשווי מצרפי כולל של למעלה מ-13 מיליארד דולר. רבות מחברות הפורטפוליו בקרן הוקמו בישראל או על ידי ישראלים, והן מעסיקות כיום למעלה מ-3,500 עובדים ועובדות ברחבי העולם.
אלפי העובדים שלנו לא נבחרו לתפקידים שלהם בגלל צבע, דת, מגדר, לאום או כל תיוג אחר. הם נבחרו כי הם האנשים הכי מוכשרים בתחומם, אנשים שקמים כל בוקר כדי ליצור. הם חולקים איתנו את אותה אמונה שטכנולוגיה ואנושיות מקדמים את העולם עוד צעד אחד בדרך לרווחה, לאושר, ולחיים עם משמעות.

היום אני נרגש להשיק את הקמפיין החדש שלנו תחת המסר: "אנחנו עובדים עם הטובים ביותר. גם אתם יכולים". הקמפיין נועד לעזור לחברות הפורטפוליו שלנו החוות צמיחה מואצת לגייס מאות עובדים חדשים בישראל והוא מהווה קריאה פתוחה לכל מי שמאמין בקידמה הטכנולוגית שישראל ממשיכה להוביל, אפילו בצוק העיתים, להצטרף אלינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה