השוק

היממה השחורה של הקריפטו, טראמפ תקף: "הביטקוין הוא הונאה"

לאחר יממה של ירידה, מטבעות הקריפטו מנסים להתאושש אבל עדיין לא מצליחים לשחזר את ההצלחה לפני חודש מאי השחור. נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, תקף את החלטת אל סלוודור לאמץ את הביטקוין כמטבע רשמי
מערכת ice | 
טראמפ נגד הביטקוין (צילום Noam Revkin Fenton Yonatan Sindel/Flash90)
שוק הקריפטו עדיין לא מצליח להתייצב, ולאחר שנראתה התאוששות מסוימת בימים האחרונים, המטבעות צנחו במהלך שעות הלילה, כאשר עוד לפני כן התרסקו הביטקוין והאת'ריום בלמעלה מ-10%.
הממשל בסין ממשיך ללחוץ על הגבלות ואיסור כריית מטבעות דיגיטליים בשטח המדינה, והחמרות נוספות נגד מסחר של מטבעות דיגיטליים בשטחה. הממשל הסיני נוקט אמצעי זהירות לאכיפת המדיניות החדשה ואף החל לחסום חשבונות של פעילים בדיונים על הקריפטו ברשת החברתית הסינית Weibo, ועל פי מנהלי השקעות קריפטו בהונג קונג זה איתות רציני להידור הלולאה סביב פעילות הקריפטו בסין.
גם בארה"ב ממשיכים קולות ביקורתיים נגד מטבעות הקריפטו. נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, אמר בריאיון לפוקס ביזנס כי הוא בביטקוין הונאה שנועדה להשפיע על הדולר האמריקאי: "אני לא אוהב את זה", אמר איש העסקים, "זה עוד מטבע שמתחרה בדולר". 
טראמפ אמר את הדברים לאחר שהתבקש להתייחס להכרזתו של נשיא אל סלוודור כי הביטקוין יהפוך למטבע רשמי במדינה לצדו של הדולר האמריקאי. טראמפ דחה את האפשרות לכך, והוסיף כי על הדולר להיות "המטבע של העולם".
בתוך כך, לאחר דבריו של טראמפ, צנחו מטבעות הקריפטו בלמעלה מ-10%. הביטקוין הגיע לשפל של 32,475 דולר - רחוק מאוד משיאו רק לפני חודשיים אז עמד על למעלה מ-64 אלף דולר, והאת'ריום הגיע לשער של 2,412 דולר בלבד. הדוג'קוין גם הוא הגיע לשער נמוך של 31 סנט בלבד.
בשעות אלו מטבעות הקריפטו התאוששו מעט: הביטקוין נסחר סביב שער של 33,555 דולר, האת'ריום בשער של 2,474 דולר והדוג'קוין עלה ל-32.1 סנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה