השוק

חברת התקשורת ההונגרית בדרך לרכישת חברה ישראלית עבור 215 מיליון שקל

4iG במגעים לרכישת 51% מהשליטה בחלל -תקשורת, דן זיצ'ק מנכ"ל החברה הישראלית: "מדובר במהלך חשוב אשר יחזק את חוסנה הכלכלי של החברה ואת מימוש תוכניות הפיתוח והאסטרטגיה הגלובלית שלנו"
כפיר אדר | 
עמוס 17 (צילום יחצ)
חברת התקשורת ההונגרית 4iG מנהלת משא ומתן לרכישת כ-51% מחברת חלל-תקשורת, באמצעות הנפקה פרטית של מניות, תמורת כ -215 מיליון שקל, המשקף מחיר של 5.8 שקל למניה. מחיר זה משקף פרמיה של כ-68% על מחיר הממוצע של המניה בבורסה בחצי השנה האחרונה.
חברת 4iG הינה חברה ציבורית הונגרית שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך של בודפשט ועוסקת בתחום טכנולוגיות מידע ותקשורת. דן זיצ'ק מנכ"ל חלל-תקשורת מציין: "מדובר בהבעת אמון משמעותית בחברה ובפעילותה ובמהלך חשוב ביישום התוכניות האסטרטגיות שלה. כניסתה של 4iG ההונגרית כבעלים, תסייע במימוש התוכנית ה אסטרטגית של חלל-תקשורת, שעיקרה מעבר מאספקת קיבולת לוויינית לספק שירותי תקשורת על גבי לוויי ן הכוללים, בין השאר, שירותים מנוהלים, שירותים מקצה לקצה ומתן פתרונות מתקדמים בשרשרת הערך כגון אפיון, תכנון, הקמה ותפעול רשתות התקשורת הלוויינית. כניסתה של 4iG ,באמצעות הזרמת הון לתוך החברה, תשפר בצורה משמעותית את חוסנה הכלכלי והיכולת שלה לעמוד בהתחייבויות העתידיות".
עוד מציין זיצ'ק כי: "החברה ההונגרית זכתה במכרז של ממשלת הונגריה להקמת לוויין לאומי, אשר על- פי תוכניותיה, יאופיין ויתוכנן על ידי חלל-תקשורת, וימוקם בנקודת שמיים W°4 כלוויין המשך לשירותים הניתנים בנקודת השמיים באמצעות הלוויין עמוס 3 .השלמת העסקה צפויה לחזק ולהרחיב את פוטנציאל הפעילות של חלל-תקשורת במזרח אירופה וליצור שיתוף פעולה וסינרגיה בין החברות".
השלמת העסקה מותנית בהשלמת משא ומתן, בדיקת נאותות, אישורים רגולטוריים, כולל של משרד התקשורת, אישור האסיפה הכללית של חלל-תקשורת, הסכמות צדדים שלישיים ככל שיידרשו וחתימה על הסכמים מחייבים, כולל עסקה למתן שירותים על-ידי חלל-תקשורת ל- 4iG. בהתאם למכתב כוונות בלתי מחייב עליו חתמו הצדדים, הדד ליין לחתימת העסקה צפוי עד אמצע חודש אוגוסט 2021. בנוסף, דיווחה אתמול חלל-תקשורת על הארכת התקשרות עם ממשלת ישראל לשירותים בלוויין עמוס 4 למשך כשלוש שנים נוספות בהיקף של כ-6.12 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה