השוק

מדוע הביטקוין התרסק? "הנזק בציוציו של מאסק גדול מהתועלת"

על פי מומחי הקריפטו, ההתבטאויות של מנכ"ל טסלה בנוגע למטבעות הקריפטו גורמות לבעיה גדולה: "בר זומן למספר שימועים ברשות לני"ע האמריקאית בחשד לכך שציוציו מהווים התערבות אסורה במסחר", "קהילת הביטקוין מובכת מרצף הציוצים של מאסק"
כפיר אדר | 
התרסקות הביטקוין (צילום פייסבוק pexbay)
גם הבוקר (שני) הביטקוין קרס בחדות, בעוד ההצהרות של אילון מאסק לפני כשבוע, לפיהן טסלה תחזור לקבל ביטקוין כאמצעי תשלום ברגע שהכורים המשתמשים באנרגיה ירוקה לכרייה של המטבע הקריפטוגרפי יגיעו למחצית הדרך, סין הודיעה כי תשבית מעל 90% מכושר הכרייה שלה בביטקוין לאחר איסורים מקומיים והדבר הביא לירידה של 8% בערכו.
אבי סלמה, מנכ"ל הנציגות הישראלית של  Hyposwiss מסביר כי: "אילון מאסק כבר זומן למספר שימועים ברשות לני"ע האמריקאית (SEC) בחשד לכך שציוציו מהווים התערבות אסורה במסחר. בסופו של יום הנזק שבציוציו גדול מהתועלת. פעם אחר פעם הוא גורם לשבריריות המטבע באופן משמעותי ובכך מרתיע משקיעים מסורתיים ומוסדיים להיכנס לעולם הקריפטו ובכך הוא משיג תוצאה הפוכה מרצונו המוצהר ובמקום לסייע לסחירות מטבעות הקריפטו גורם לקיפאון בשוק".
שגיא בקשי מנכ"ל חברת הפינטק  Coinmama מבהיר: "אפשר לציין שפעם אחר פעם קהילת הביטקוין מובכת מרצף הציוצים של מאסק ומתגובותיהם שבאות לאחר מכן בנושא בנושא והנרטיב של שומר ערך וביזוריות הפסיד בקרב, אך לא במלחמה. אנחנו מדברים על מטבע חדש, על כלכלה אלטרנטיבית. זו היא תופעה חדשה לאנושות".
עוד מוסיף בקשי: "הביטקוין ימשיך בהתפחותו ונכון להיום ההערכה היא שרק 2.5% מאוכלוסיית העולם מחזיקה סכום מינימלי בביטקוין (לאור העובדה שניתן לקנות שברירי מטבע), אנו עדיין נמצאים בשלב מוקדם ונראה כי. ההיסטוריה לא תזכור סדרת ציוצים של מנכ״ל, חזק ופופולרי ככל שיהיה. בסופו של דבר אנחנו מדברים על מטבע חדש שמהווה כלכלה אלטרנטיבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה