השוק

זו החברה שתאריך את ההסכם עם הזכיין של בן אנד ג'ריס ישראל

אמנם בן אנד ג'ריס העולמית החליטה להפסיק את הסכם הזכיינות שלה עם בן אנד ג'ריס ישראל לאחר שלא הסכים להפסיק את מכירות הגלידה ביהודה ושומרון אולם בורגראנץ' בחרה לפרגן: "אנחנו לא נכנעים לחרם על ישראל"
אביחי דלאל |  2
בורגראנץ' (צילום יח"צ/ צילום מסך)
בורגראנץ' מציגה: סולדיריות עם זכיין בן אנד ג'ריס בישראל לאחר שהרשת הודיעה היום (שלישי) כי היא מאריכה את ההסכם עם אבי זינגר ב-10 שנים . הזכיין הישראלי של בן אנד ג'ריס, מייצר במפעלו שבדרום הארץ את השוקופאי ואת "גלידה קרנבל" של בורגראנץ'.
כאמור, על רקע אובדן זיכיון בן אנד ג'ריס, רשת בורגראנץ' הישראלית, מושיטה יד לזכיין אבי זינגר, מנכ"ל חברת "מוצרי איכות אמריקאים" בע"מ שמייצר במפעלו שבדרום הארץ את השוקופאי וגלידה קרנבל של בורגראנץ', ומאריכה את הסכם ההתקשרות איתו ב-10 שנים נוספות.
כזכור, בשנת 2013 הצהירה בורגראנץ' כי תקים סניף בקניון של רמי לוי באריאל, זאת לאחר שרשת אמריקאית גדולה סירבה לעשות כן, בגלל מיקומו של הקניון מעבר לקו הירוק. בשנת 2018 פתחה בורגראנץ' את הסניף המדובר, זאת לאחר השלמת בניית הקניון. להשקת הסניף הגיע שר החינוך דאז ורה"מ דהיום - נפתלי בנט - שעמד בהבטחתו כי יהיה הראשון לאכול בסניף באריאל.
מקדונלדס הודיעה לפני כמעט עשור כי היא לא מוכנה לפתוח סניף באריאל ואלי אורגד הבעלים של הרשת החליט לפתוח סניף מפואר בעיר. בנט אכל שם את ההמבורגר הראשון בסניף אריאל אי שם ב-2018. "כיף לאכול בורגר באריאל. לפני חמש שנים מקדונלדס הודיעה שלא תקים סניף בעיר אריאל כי היא מעבר לקו הירוק. בורגר ראנץ׳ לא חששה, והודיעה שהיא תפתח סניף. הבטחתי להם שאגיע לאכול ראשון בסניף החדש. קיימתי. היה טעים מאד" כתב בנט בפוסט בפייסבוק ביום למחרת.
הבוקר שלחה בורגראנץ' מכתב לזינגר ובו כתבה: "אנחנו לא נכנעים לחרם על ישראל. לפני 8 שנים הצהרנו שנפתח סניף באריאל, לאחר שאחרים החרימו את העיר בשל מיקומה מעבר לקו הירוק. כחמש שנים לאחר מכן מימשנו את הבטחנו ופתחנו את הסניף לרווחת תושבי אריאל והסביבה. כפי שאנחנו פותחים סניפים בכל רחבי הארץ, לרבות בקניון אריאל, רשת בורגראנץ' תמשיך לתמוך באלו המייצרים כחול לבן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא חברה. הזכיין סירב למכור בירושלים
    לא רויאל ולא רויאלטי 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק טעות אחת מהותית. זה לא "לאחר שרשת אמריקאית גדולה סירבה לעשות כן, בגלל מיקומו של הקניון מעבר לקו הירוק". זה הזכיין הישראלי, האנטי ציוני, בוגר ""הסיירת המהוללת"" שבעצמו התנגד להקמת סניף בירושלים. האטו-אנטישמיים גרועים ממנכליות ממוצא הודי/פקיסטני. הן לפחות נאמנות לאג'נדה המטורללת, חסרת הידע, של תעמולת אוייבי ישראל בארצותייהן.
    סגור
  • 1.
    בורגראנץ' חברה ישראלית
    יונתן 07/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך ניתן להשוות את התנהלותה לחברות בינלאומיות? בורגראנץ' כלל לא סובלת מלחץ של ארגוני חרם. כתבה תמוהה וחצי אפויה.
    סגור