השוק

מסייבר לקנאביס: ניר צוק מצטרף לאהוד אולמרט ורוכש 5% ממניות יוניבו

לניר צוק יוקצו מניות שמהוות 5% מהחברה במחיר הגבוה ב-60% מהמחיר בבורסה; צוק יקבל אופציה להגדיל את ההחזקה ל-10% במחיר של פי 2.5 מהמחיר בבורסה; המניה מזנקת
ניצן כהן | 
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox, ויקיפדיה)
יוניבו שעוסקת בתחום הקנאביס הרפואי מקצה 5% ממניות החברה בהקצאה פרטית לניר צוק במחיר כפול ממחיר המניה בבורסה. צוק יקבל גם אופציה להגדיל את ההחזקה ל-10% במחיר של פי 3 ממחיר הפתיחה של המניה הבוקר בבורסה של תל אביב.
נזכיר כי ניר צוק הוא אחד מהשמות הגדולים של עולם הסייבר הישראלי. צוק היה מהעובדים הראשונים של צ'ק פוינט, עזב את החברה בטריקת דלת והקים את פאלו-אלטו שאמורה להיות צ'ק פוינט קילר.
כאמור, יוניבו תקצה לצוק 5% ממניות החברה לפי מחיר מנייה אפקטיבי של 4.62 שקל ויקבל 5% נוספים במחיר מימוש של 7.10שקל.
יוניבו עוסקת בגידול, פיתוח, יצור ואספקת מוצרי קנאביס רפואי הנמכרים בלמעלה מ-140 בתי מרקחת ברחבי הארץ. בסך הכל יזרים צוק לחברה 11.1 מיליון שקל. 
נזכיר כי בחודש יוני האחרון רכשה 51% מהשליטה בבית המרקחת "מדיפארם" בחולון עבור 5.5 מיליון שקל. לצד האחזקה ב"מדיפארם", בבעלות החברה מפעל בתקינת IMC-GMP המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות, בית מסחר להפצה ישירה לכל חלקי הארץ וחוות "עמית" העוסקת בגידול קנאביס רפואי במושב רנן ושהשלימה החודש קציר מסחרי ראשון.
עוד נזכיר כי יו"ר דירקטוריון החברה הוא חיים הורביץ ומנכ"ל החברה ומייסדה הוא גולן ביטון. בין המשקיעים בחברה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.
ניר צוק: "ההשקעה ב'יוניבו' היא לאחר שהתרשמתי שחזון החברה, פעילותה השוטפת, גישתה בהשגת היעדים שהציבה לעצמה באמצעות ההנהלה והצוות מעידים כי היא צועדת לקראת הובלת השוק בישראל.
"ל'יוניבו' שליטה בכל שרשרת הערך, מהגידול, העיבוד, הייצור והשיווק אשר מאפשר לה אספקת מוצרים ברמה הגבוהה ביותר עבור המטופלים. אני מאמין כי הקרבה לשוק, מצוינות תפעולית ותוצרת קנאביס רפואי מבוקשת היא הערובה האמיתית להצלחתה, ובמיוחד כעת כאשר השוק מתקדם לקראת יישום רפורמה ממשלתית שעשויה להאיץ עוד יותר את צמיחתו המהירה".
מנכ"ל ומייסד "יוניבו", גולן ביטון: "אנו שמחים על כך שניר צוק, איש עסקים ואדם רב זכויות ובעל ניסיון עשיר, בחר להשקיע ב'יוניבו' לאחר שערך בדיקה מעמיקה של השוק, בה מצא כי מדובר בחברה המובילה בתחום הקנאביס הרפואי בישראל. אנו בטוחים כי ניסיונו וקשריו הענפים בשווקים בינלאומיים יתרמו לפיתוחה העסקי וצמיחתה של החברה גם בחו"ל".
ניר צוק הקים בשנת 2005 בארה"ב את "פאלו אלטו נטוורקס" והפך אותה למובילה בשוק אבטחת המידע. החברה נסחרת כיום בבורסת ניו יורק בשווי של מעל 35 מיליארד דולר. בשנים האחרונות רכשה החברה מספר חברות סטארט-אפ ישראליות, על בסיסן פתחה מרכז פיתוח המעסיק מאות עובדים בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה