השוק

ניאופארם תמסחר את תרופת JELMTO של יורוג'ן בישראל

ה-JELMTO היא תרופה מאושרת על ידי ה-FDA שנועדה לטיפול בחולי סרטן ברמת ממאירות נמוכה מבוגרים בדרכי השתן העליונות
ניצן כהן | 
חקר הסרטן (צילום unsplash)
יורוג'ן (סימול:URGN), שמתמחה בפיתוח טיפולים לסוגי סרטן ייחודיים ומחלות אורולוגיות, וקבוצת ניאופארם חתמו על הסכם למיסחור בישראל של JELMATO שהוא למעשה הטיפול הראשון וככל הנראה גם היחיד שאושר על ידי מנהל המזון והתרופות של ארה"ב (ה-FDA) למטופלים מבוגרים עם סרטן ברמת ממאירות נמוכה של דרכי השתן העליונות (LG-UTUC).
ניאופארם תוביל את התהליך הרגולטורי בישראל, שנתמך על ידי תוצאות ניסוי OLYMPUS שלב 3 אשר הראה כי  הטיפול ב- Jelmyto  השיג מיגור קליני מובהק של המחלה במטופלים מבוגרים החולים ב-LG-UTUC.
מיורוג'ן נמסר כי "אנו נרגשים לעבוד עם ניאופארם ולעשות את הצעד הראשון בהנגשת Jelmyto למטופלים בישראל. כעת, כשאנו מתחילים בתהליך ההתרחבות של Jelmyto לשימוש במדינות נוספות, חשוב היה לנו לתעדף את ישראל ראשונה בהזדמנות להבאת טיפול חדשני זה לחולים מחוץ לארצות הברית. מעבר לעובדה שיורוג'ן הוקמה בישראל ואנו ממשיכים להחזיק בנוכחות משמעותית שם, רופאים ומטופלים בישראל מילאו תפקיד מפתח במחקר הפיבוטלי שתמך באישורה של Jelmyto בארצות הברית".
Jelmyto קיבל אישור מזורז בארה"ב בחודש אפריל 2020 והוא מהווה טיפול בשחרור מושהה בשילוב עם מיטומיצין, כימותרפיה מוכחת המעכבת את הסינתוז של הדנ"א.
התרופה נועדה לשהות בחלל הגוף ובכך לאפשר חשיפה ממושכת יותר של המיטומיצין וכיסוי נרחב יותר של רקמת דרכי השתן בכדי לטפל בגידולים באמצעים לא כירורגיים.
"אנו מצפים לעבודה המשותפת עם יורוג'ן בקידום התהליך הרגולטורי הנדרש לאישור התרופה בישראל ובהעמדת הטיפול החדשני והלא-כירורגי הזה לרשות מטופלים מתאימים בהקדם האפשרי," אמר אפי שנידמן, מנכ"ל ניאופארם ישראל. "אנו גאים להיות החברה הראשונה מחוץ לארה"ב שמתחילה את תהליכי האישור הרגולטורי והמסחור של Jelmyto ולהמחיש את חשיבותה של ישראל בהתרחבות הגיאוגרפית. בנוסף, אנו נרגשים לעבוד עם חברה נוספת עם שורשים עמוקים בישראל. אני בטוח כי המומחיות והמורשת המבוססות שלנו בשיתוף פעולה עם חברות ביו-פארמה חדשניות תתרום להצלחת Jelmyto בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה