השוק

ווישור מתקרבת לאישור רכישת איילון: מכניסה שותף לעסקה

חברת קיסריה אלקטרוניקה שבשליטת משפחת ברק תצטרף לגרעין השליטה באיילון במחיר הרכישה של ווישור; בנוסף תזרים משפחת ברק לחברת האם של ווישור 90 מיליון שקל באמצעות הקצאת מניות
ניצן כהן | 
ניצן צעיר הרים יוחנן דנינו ואמיל וינשל ווישור (צילום רמי זרנגר)
עסקת רכישת השליטה בחברת הביטוח איילון על ידי ווישור מתקרבת לשלבי הסיום. אחד התנאים של הפיקוח על הביטוח לאישור הרכישה היה הכנסת שותף לעסקה כך שתורחב רשת הביטחון של איילון במקרה שבעלי השליטה יאלצו להזרים כסף לתוך החברה. הכנסת השותף, בהנחה שיתקבל אישור הפיקוח על הביטוח, תאפשר מתן אישור סופי לעסקת העברת השליטה מעזבון לוי רחמני לווישור.
מי שתצטרף לגרעין השליטה באיילון היא קיסריה אלקטרוניקה שחתמה על הסכם ניהול עם ווישור. העסקה תתבצע בשני שלבים. השלב הראשון יהיה רכישת 4.6 מיליון מניות איילון מווישור במחיר המקורי של העסקה, כלומר 38.617 שקל למניה ובסך הכל 180 מיליון שקל.
השלב השני יהיה הקצאה של 14.68 מיליון שקל של ווישור במחיר של 6.3 שקל למניה ובסך הכל 90 מיליון שקל שהם פרמיה של 8% על המחיר בו הונפקה ווישור בבורסה. נזכיר כי ווישור נסחרת היום בבורסה של תל אביב בכ-5 שקלים למניה. בסיכומו של יום תחזיק קיסריה 35.6% מאיילון ן-17.5% ממניות ווישור.
נזכיר כי בחודש יוני האחרון רכשה ווישור מעזבונו של לוי רחמני 67.24% מאיילון, וזאת בכפוף למספר תנאים מתלים. הרכישה התבצעה לפי מחיר 38.617 שקל למניה ובסך הכל 472.7 מיליון שקל.
יוחנן דנינו, יו"ר ווישור גלובלטק: "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותה של משפחת ברק, שהינה גורם משמעותי ומוערך בעל מוניטין רב בשוק ההון, לגרעין השליטה של ווישור גלובלטק ובקבוצת איילון. מהלך זה הינו נדבך משמעותי נוסף בתהליך מימוש האסטרטגיה של הקבוצה להרחבת פעילותה בישראל ובעולם. אני מברך את שותפינו החדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה