השוק

אחרי המהלך עם אפל פיי, ישראכרט חתמה על הסכם עם גוגל

ישראכרט חתמה על הסכם לשנה עם גוגל לקראת ההשקה של גוגל פיי בישראל; גוגל מתכננת השקה של השירות במהלך הרבעון הנוכחי שיהיה מענה להשקה המוצלחת של אפל פיי בישראל
ניצן כהן | 
תמר יסעור (צילום יחצ, Pixabay, pexels)
לאור ההצלחה של אפל פיי, גוגל תשיק עוד הרבעון את שירות גוגל פיי. ישראכרט חתמה בימים האחרונים על הסכם לשנה עם גוגל לפיו יוכלו לקוחות החברה שמחזיקים במכשיר אנדרואיד לשלם באמצעות כרטיסי האשראי של החברה. בכך למעשה משלימה ישראכרט פרישה של כרטיסי האשראי שלה בכל הארנקים הפופולריים.
נזכיר כי הישראלים נחשבים למאמצי טכנולוגיה מהמובילים בעולם ולכן הכניסה של הארנקים הדיגיטליים לישראל הייתה כניסה מרשימה. הארנק הפופולרי בישראל הוא כרגע של אפל שהייתה הראשונה להכניס את השירות הבינלאומי והפופולרי שלה לישראל. למעשה כל חברות כרטיסי האשראי הצטרפו לארנק של אפל ולאור ההצלחה שלו יש חשיבות גדולה עבור חברות האשראי להתקשר בהסכמים דומים עם גוגל.
נזכיר עוד כי העולם למעשה מתחלק היום בין ה-IOS של אפל לאנדרואיד של גוגל ולכן יש חשיבות לחברות כרטיסי האשראי להיקשר בהסכמים עם שתי החברות.
נכון להיום יש לישראכרט ארנק דיגיטלי שלה אבל ככל הידוע, הוא פופולרי פחות מהארנק של אפל ולכן נוצרה חשיבות גדולה להיקשרות בהסכם עם גוגל.
הארנק הדיגיטלי נחשב לאמצעי התשלום החשוב ביותר לשנים הקרובות מאחר וניתן להכניס אליו מספר כרטיסים של מספר מועדונים ובסופו של יום לנצל את הכרטיס הנכון במקום הנכון וזאת מבלי להיגרר עם מספר כרטיסים פיזיים. השלב הבא בטכנולוגיה הזו אמור יהיה לזהות באופן אוטומטי אם ללקוח יש כרטיס שניתן לנצל בו הטבה בבית העסק ו/ או להציע קופון מתאים בבית העסק אם תעשה שימוש בכרטיס ספציפי שבלאו הכי נמצא בארנק הדיגיטלי.
ישראכרט נחשבת לחברה הגדולה בישראל בתחום כרטיסי האשראי ולכן היא נחשבת למאמצת טכנולוגיה באופן מהיר וממוקד מה שיאפשר לה לשמור על מעמדה לאורך זמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה