השוק

שיח מדיקל השלימה רכישה שתניב מכירות של טון קנאביס

חברת הקנאביס הרפואי הודיעה על רכישת בית מרקחת בצפון שמנפק קנאביס רפואי ל-3,000 לקוחות מידי חודש; הדו"חות המסוקרים של בית המרקחת מלמדים על הכנסות לא מבוקרות של 7.2 מיליון שקל
ניצן כהן | 
קנאביס (צילום freepik)
חברת הקנאביס הרפואי שיח מדיקל רכשה את השליטה בחברה שמפעילה בית מרקחת המתמחה בניפוק קנאביס רפואי וכן מבצעת משלוחים בצפון הארץ. מנתוני שיח מדיקל עולה כי החברה הנרכשת "תפרחת", מספקת היום קנאביס רפואי ל-3,000 לקוחות מידי חודש והוא בעל פוטנציאל מכירות של טון קנאביס בשנה.
בתמורה תשלם שיח מדיקל כ-5.2 מיליון שקל, מתוכם 3.25 מיליון שקל במזומן במועד השלמת העסקה. בחלוף שנה ממועד השלמת העסקה תשלם החברה למוכר 760 אלף שקל והיתרה, 1.2 מיליון שקל באמצעות הקצאת מניות למוכר. 
בכפוף לעמידה ביעדים שנקבעו בהסכם, לרבות הכנסות מצטברות של כ-50 מיליון שקל ורווחיות של בית המרקחת במהלך 24 חודשים לאחר השלמת העסקה, עשוי המוכר להיות זכאי לתשלום מהחברה בסך מצטבר במזומן של עד כ-2.85 מיליון שקל.  
פעילותה העיקרית של החברה הנרכשת היא ניהול בית מרקחת "תפרחת" הנמצא בקריית ים המנפק ומוכר מוצרי קנאביס רפואי בעיקר בצפון הארץ, ולו מעל לכ-3,000 לקוחות קצה בכל בחודש. "תפרחת" מפעילה גם מערך הזמנות ומשלוחים ללקוחות באזור המרכז והצפון.
מנתוני שיח מדיקל עולה כי בהתאם לדוחותיה הכספיים המבוקרים של החברה הנרכשת שהחלה את פעילותה באוקטובר 2020, מחזור ההכנסות היה 1.73 מיליון שקל ב-2020 והפסד של 459 אלף שקל.
במחצית הראשונה של השנה, כשהדוחות אינם מבוקרים עדיין, השיגה החברה הכנסות של 7.2 מיליון שקל, רווח של 702 אלף שקל והתחייבויות של 2 מיליון שקל.
שיח מדיקל מעריכה כי השלמתה של העסקה תשפיע באופן חיובי על תוצאותיה הכספיות בין היתר לאור הסינרגיה האנכית בין הפעילות הקיימת לפעילות הנרכשת. להערכת שיח מדיקל כי ב-12 החודשים ממועד ההשלמה יעמדו הכנסות החברה הנרכשת מפעילות בית המרקחת על כ-23 מיליון ש"ח  והיקף המכירות יעבור את הטון של קנאביס רפואי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה