השוק

ג'קי בן זקן מפציץ: זו המניה שזינקה הכי הרבה השנה

שוק ההון נמצא בתקופה טובה למרות הבלימה של הראלי בבורסה; אם המשקיעים בבורסה חשבו שאיפה שיזרקו אבן יפגעו, הרי שבכל זאת הייתה מניה ששברה כל שיא אפשרי והניבה את התשואה הטובה ביותר מתחילת השנה
ניצן כהן |  7
ג'קי בן זקן (צילום פלאש 90)
שוק ההון נמצא בתקופה טובה ונראה שאיפה שנזרוק אבן, נפגע במשהו שיניב רווחים. אבל בכל זאת הייתה מניה אחת שמאז חודש מאי האחרון יצאה לראלי שלא נעצר לרגע, והופך אותה למניה שהניבה את התשואה הטובה ביותר מתחילת השנה. צריך לזכור, בתקופה האחרונה הראלי בשוק ההון נבלם מהסיבות המוכרות שבראשן: סביבת המקרו שנכנסת לחוסר ודאות.
אם כן, המניה שהניבה את התשואה הטובה ביותר מתחילת השנה היא מניית בריל שהניבה תשואה של 620%, כן זו לא טעות, 620% מתחילת השנה.
בבריל קרו למעשה שני דברים שהביאו את המניה לראלי. הנתון הראשון הוא העלייה החדה בצריכה הפרטית והעובדה כי ישראלים רבים נמנעים מלטוס לחו"ל בשל החששות מהקורונה ולכן הם קונים, ועוד איך קונים, בישראל מה שמביא את הקמעונאיות להציג ביצועים טובים הן בליבן עסקיהן והן בביצועי המניות שלהן.
בבריל קרה דבר נוסף, איש העסקים ג'קי בן זקן נכנס החל בחודש מאי לרכוש מניות של החברה עד כדי שהגיע להחזקה של כמעט 24% וזה אותת למשקיעים כי יש איש עסקים בסדר גודל של ג'קי בן זקן שמעריך שבריל נמצאת בנקודה טובה שתניב לו רווחים, ואם היא תניב לו רווחים הרי שניתן להצטרף לחגיגה ולקנות מניות של החברה.
בחודש ספטמבר האחרון נפטר בעל השליטה בבריל, אליעזר בוסקילה, והרחשים לפיהם בן זקן ישתלט עליה או לפחות יחבור ליורשיו בוסקילה ויצעיד את החברה למרכז הבמה הקימעונאית עלו מדרגה.
באופן עקרוני לג'קי בן זקן יש מוניטין של איש עסקים שיודע להרוויח כסף ולכן הסנטימנט סביב המניה הוא חיובי, עד כדי שהפך אותה למניה שהניבה את התשואה הגבוהה ביותר מתחילת השנה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    נוכל על
    ass 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עבריין רמאי
    סגור
  • 4.
    כולם אנשים טובים ומבורכים, עלו והצליחו?? (ל"ת)
    חיים ס 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    גקי בן זקן, עבריין, רמאי, נוכל....
    תושב אשדוד 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 6
    הרמאי הזה הוא ברון השחיתות , אסור להתקרב אליו בעינייני כסף.
    סגור
  • 2.
    אדם
    בוני 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    5 4
    גנב בן גנב,זה השם האמיתי שלהמרוקאי פח.ככה היה עם עוד מניות שהוא הריץ,וכמה לאנשים את כל הכסף.שתקבל סרטן אמן
    סגור
  • 1.
    ג'קי הגבר שבגברים
    אשדודי 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    8 3
    תמשיך להצליח איש יקר!!!
    סגור
  • נוכלות לשמה
    משה כהן 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    7 3
    מה עם מניית מנופים שהפסידו בעלי המניות ואני איתם שנעלמה לנו ואתה בעלי המניות. נוכל וגנב את הכסף ולאחר מכן גם נכנס לכלא.שקרן ורמאי.מנסה לעשות עוד סיבוב עלינו . הפסדנו את מלוא כספנו . אתה אין לך מצפון.חזור לכלא,שם מקומך בעלי מניות מנופים
    סגור
  • אדם
    בוני 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    6 3
    פחון גנב .
    סגור